پدیده جدیدی در تهران در حال گسترش است

© REUTERS / Issei Katoپدیده جدیدی در تهران در حال گسترش است
پدیده جدیدی در تهران در حال گسترش است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
جوانانی که به علت بیکاری و نبود شغل در شهرستان به تهران مهاجرات می کنند و به خاطر هزینه بالای اجاره منزل به ماشین خوابی رو می آورند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تابناک، پور سید آقایی، معاون ترافیک شهرداری تهران خبر از ظهور پدیده جدیدی در تهران داد و گفت: ما با پدیده ماشین خوابی در تهران مواجه هستیم. ما جوانانی را می‌بینیم که با کمک یکدیگر ماشین خریده و محلاتی را به عنوان پاتوق و گعده در نظر گرفته و ماشین خوابی می‌کنند. اینها جوانان شهرهای دیگری هستند که به دلیل نبود شغل به تهران می‌ْآیند و می‌بینیم که محلات تهران بین آنها تقسیم شده است و بچه‌های یک استان در یک محله و استان‌های دیگر در محلات دیگر جمع می‌شوند و در خودروهایشان می‌خوابند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان این که تهران بهشت بی‌قانونی است تصریح کرد: سال قبل به دعوت شهرداری مدیران دو شرکت مسافربری اینترنتی را دعوت کردیم و به آنها اعلام کردیم ما می‌خواهیم به آنها کمک کرده و فعالیتشان را آسانتر کنیم اما به شرطی  که آنها بر روی خودروهایشان نظارت داشته باشند، اما فکر می‌کنید چه جوابی به ما دادند؟ آنها گفتند این افراد راننده هستند و شرایطمان را تا حالا قبول نکردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала