سفیر ایران درباره حادثه اخیر در مرز ایران و پاکستان توضیحاتی ارائه کرد

© Fotolia / Borna Mirahmadianسفیر ایران درباره حادثه اخیر در مرز ایران و پاکستان توضیحاتی ارائه کرد
سفیر ایران درباره حادثه اخیر در مرز ایران و پاکستان توضیحاتی ارائه کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهدی هنردوست، سفیر ایران در پاکستان در رابطه با حادثه اخیر که منجر به کشته شدن دو نفر از اعضای نیروهای مسلح ایران شد، مطالبی را بیان کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، مهدی هنردوست، سفیر ایران در پاکستان در رابطه با حادثه شب گذشته در مرز ایران و پاکستان که منجر به کشته شدن دو نفر از اعضای نیروهای مسلح ایران در درگیری با گروه‌های تروریستی در این منطقه شد، گفت: ایران و پاکستان دارای روابط خوبی هستند ولی متاسفانه برخی از طرف‌های سومی که از این حسن روابط و تعاملات دو جانبه بین ایران و پاکستان راضی نیستند با برخی از اقدامات خرابکارانه تلاش می‌کنند در این روابط خدشه ایجاد کنند. متاسفانه برخی از طرف‌های سوم از حسن روابط ایران و تعاملات دو جانبه بین ایران و پاکستان راضی نیستند و در همین چارچوب برای خدشه وارد کردن به این روابط دست به انجام برخی از خرابکاری‌ها می‌زنند. در واقع هر اتفاق سویی که در این چارچوب رخ می‌دهد باید بدانید توسط کسانی صورت می‌گیرد که از مناسبات موجود بین دو کشور ایران و پاکستان راضی نیستند و سعی می‌کنند در این روابط خدشه وارد کنند.

وی در ادامه افزود این حادثه نه حادثه اول بوده و اگر تلاش جمعی برای مبارزه با تروریسم صورت نگیرد حادثه آخر از این جنس نخواهد بود.

اخیرا ‌نیروهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه کِشتگان سراوان ‌با عوامل یک گروه تروریستی درگیر شدند و در این درگیری دو تن از پاسداران قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جان خود را از دست دادند و همچنین در این درگیری ها 2 تن دیگر نیز مجروح شدند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала