اعلام اسامی روسها در نفتکش توقیف شده توسط ایران

© Photo / IRNA نفت‌کش توقیف شده بریhttps://ir.sputniknews.com/iran/201907204993459-دیدار-سفیر-روسیه-در-تهران-با-دستیار-رئیس-مجلس-ایران
 نفت‌کش توقیف شده بریhttps://ir.sputniknews.com/iran/201907204993459-دیدار-سفیر-روسیه-در-تهران-با-دستیار-رئیس-مجلس-ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در سفارت روسیه در ایران اسامی شهروندان روسیه در نفتکش توقیف شده در ایران اعلام شد.

به گزارش اسپوتنیک، در سفارت روسیه در ایران اسامی شهروندان روسیه در نفتکش توقیف شده در ایران اعلام شد.

آدگیس زارتسکی الکترومکانیک، آندری روساکوف، مکانیک دوم، یوری اوسنکو، مکانیک.

جزئیات دیگری در باره وجود شهروندان روسیه در نفتکش گزارش نشده است. صبح روز 20 ژوئیه  معلوم شد که در نفتکش توقیف شده بریتانیایی که 19 ماه ژوئیه توسط ایران توقیف شد سه شهروند روسیه قرار دارند. اعلام شد که سفارت روسیه نتوانسته با آنها تماس برقرار کند اما دیپلمات های روسیه در تماس با طرف ایرانی در این خصوص هستند.

پیش از این روابط عمومی نیروی دریایی سپاه پاسداران ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که روز 19 ژوئیه، یک فروند نفتکش انگلیسی با نام  stena impero  هنگام عبور از تنگه هرمز به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات بین المللی دریایی بنا به درخواست سازمان بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، توسط یگان شناوری منطقه یکم نیروی دریایی سپاه توقیف شد.

کاخ سفید نیز با انتشار بیانیه ای با اشاره به توقیف نفتکش بریتانیایی توسط ایران در تنگه هرمز، این اقدام ایران را تشدید خشنونت خواند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала