وزیر کشور ایران: فروش نفت ایران متوقف نشده است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / وزیر کشور ایران: فروش نفت ایران متوقف نشده است
وزیر کشور ایران: فروش نفت ایران متوقف نشده است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
.وزیر نفت ایران اعلام کرد که کشورهای اروپایی دیگری در حال پیوستن به اینستکس هستند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم، عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور ایران گفت: به فضل خدا کشور در شرایط سخت و دشوار به 40 سالگی رسیده و امروز دعوای ما با غرب بر سر پیشرفت انرژی هسته‌ای، اقتدار و نفوذ ایران در منطقه و جهان است.

وی در ادامه افزود: سلطنت‌طلبان و منافقان با دادن آمار غلط به دشمن بر این باور بودند که ایران در بازه‌های مختلف 6 ماهه و 8 ماهه از بین می‌رود و نهایتا جشن چهل سالگی را نمی‌بیند، اما دشمن باز هم شکست خورد.

وزیر کشور ایران: باید رضایت مردم جلب شود - اسپوتنیک ایران
وزیر کشور ایران: باید رضایت مردم جلب شود

وزیر کشور ایران تصریح کرد: به هر نحوی که شده صادرات نفت را داریم. بخشی از صادرات به کشورهایی است که وابسته نفت ما هستند و اجازه دریافت را گرفته‌اند٬ اما بخشی از نفت با روش‌های مختلفی در بین کشورهای تحت فشار در حال صادرات است.

رحمانی‌فضلی خاطرنشان کرد: خودداری و پایین آمدن دشمن از مواضع خود مهر تایید این ادعاست. محتوای اینستکس مهم نیست. مهم این است که اروپا در مقابل تحریم های آمریکا یک روش و معادله‌ای را برای ارتباط تجاری با ایران را به وجود آورده است. پنج کشور دیگر نیز به غیر از اروپا در حال پیوستن به اینستکس هستند.

وزیر کشور ایران ادامه داد: هر مصوبه ای که در شورای عالی هماهنگی اقتصادی کشور که با حضور سران قوا انجام می گیرد به سرعت از طرف مقام معظم رهبری تایید می‌شود. تمام ارکان کشور یک همبستگی ملی برای برون رفت از شرایط فعلی کشور و مقابله با آمریکا رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه تراز بازرگانی ایران در سه ماهه نخست رشد داشته است٬ تصریح کرد: در 3 ماهه نخست 10 میلیارد دلار واردات و 11 و نیم میلیارد دلار صادرات داشته‌ایم. همچنین میزان اشتغال کشور نیز افزایش داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала