دلیل لرزش مرکل، الکلیسم؟

© REUTERS / Michaela Rehleدلیل لرزش مرکل، الکلیسم؟
دلیل لرزش مرکل، الکلیسم؟  - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نماینده مجلس آلمان خواست صدراعظم کنونی آلمان تحت معاینه پزشکی قرار بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، پیتر بیتسرون نماینده مجلس آلمان از حزب «آلترناتیو برای آلمان» خواست صدراعظم کنونی آلمان تحت معاینه پزشکی قرار بگیرد.

در بوندستاگ و جامعه آلمان شایعاتی پخش شده است که گویا «لرزش و رعشه صدراعظم»، نشانه الکلیسم و یا حتی ابتلا به بیماری پارکینسون است. هر چه باشد آنگلا مرکل باید مورد معاینه پزشکی قرار بگیرد. حداقل این موضوع باید روشن بشود که خانم مرکل و کشورش با چه عواقبی برخورد خواهند کرد.

لرزیدن های مرکل 64 ساله باعث شد تا وی مراسم میزبانی رسمی از «مته فردریکسن» نخست وزیر دانمارک را به صورت نشسته برگزار کند تا از وقوع دوباره این حالت خودداری شود.

صدراعظم آلمان طی هفته های اخیر سه بار در حین یک دیدار رسمی دچار لرزش شدید شده که این مساله گمانه زنی های بسیاری را در مورد آینده سیاسی وی بر سر زبانها انداخته است.

وی پیشتر در جریان دیدار با فرانک والتر اشتاین‌مایر رییس جمهوری آلمان و همچنین در جریان ملاقات با ولادیمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین دچار لرزش شده بود. اولین بار علت لرزش مرکل، کم آبی بدن اعلام شد اما وقتی برای بار دوم این اتفاق تکرار شد، توجهات بیش از پیش به سلامتی وی جلب شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала