تصویب ماده اصلاحی درباره تحریم های آمریکا علیه بدهی دولتی روسیه

CC0 / Pixabay / پیشنهادات جالب یک سناتور آمریکایی برای کاهش تنش میان ایران و آمریکا
پیشنهادات جالب یک سناتور آمریکایی برای کاهش تنش میان ایران و آمریکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجلس نمایندگان کنگره امریکا ماده اصلاحی در لایجه بودجه دفاعی آمریکا در سال مالی 2020 را به تصویب رساند که اعمال تحریم ها در رابطه بدهی دولتی روسیه را در نظر می گیرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی C-Span، این ماده اصلاحی را بردلی شرمان و ماکسیم واترز، نمایندگان دموکرات کنگره پیشنهاد کرده بودند.

شرمان در نشست گفت و شنود اعلام کرد:" این ماده اصلاحی تحریم های واقعی و جدی علیه دولت روسیه را در نظر گرفته و طبق آن هیچدام از اتباع امریکا نمی تواند با بدهی های دولتی روسیه معاملات جدید انجام دهد".

نماینده دمکرات خاطرنشان ساخت که در سند مکانیزم لغو تحریم ها را نیز در نظر می گیرد و تحریم ها فقط در صورتی لغو خواند که در واشنگتن ثابت شود روسیه حداقل در یک دوره انتخاباتی در انتخابات آمریکا دخالت نکرده است.

یادآور می شود سرویس های اطلاعاتی آمریکا بالافاصله پس از انتخابات ریاست جمهوری در این کشور که دونالد ترامپ در آن پیروز شد، روسیه را به دخالت در آن و رئیس جمهور منتخب امریکا را به تبانی با مسکو متهم کردند اما هم کرملین و هم کاخ سفید این اتهامات را رد کرده اند.

رابرت مولر، دادستان ویژه امریکا پس از دو سال تحقیق گروهی از شهروندان روسیه را به دخالت در انتخابات آمریکا متهم کرد اما هیچ سند و مدرکی درباره تبانی ترامپ و اطرافیانش با مسکو پیدا نکرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала