بریتانیا ناو خود در خلیج فارس را با ناو جدید جایگزین خواهد کرد

© Photo / Official U.S. Navy Page / USS Shiloh off coast of Japanبریتانیا ناو خود در خلیج فارس را با ناو جدید جایگزین خواهد کرد
بریتانیا ناو خود در خلیج فارس را با ناو جدید جایگزین خواهد کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
 نماینده رسمی دفتر نخست وزیر بریتانیا اعلام کرد: ناو جنگی دوم نیروی دریایی بریتانیا که به خلیج فارس ارسال می شود جایگزین ناو مونتروس خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک، نماینده رسمی دفتر نخست وزیر بریتانیا اعلام کرد: ناو جنگی دوم نیروی دریایی بریتانیا که به خلیج فارس ارسال می شود جایگزین ناو مونتروز خواهد شد.

پیش از این، رسانه های بریتانیایی نوشته بودند که پس تنش رو به افزایش با ایران، بریتانیا تصمیم گرفت تا حضور نظامی خود را در منطقه گسترش دهد و دومین ناو جنگی خود را به نام دانکن به منطقه خلیج فارس اعزام کند. قابل ذکر است که ناو دانکن اخیرا در عملیات و رزمایش ناتو در دریای سیاه شرکت داشته است.

این نماینده به خبرنگان گفت: "دانکن به منطقه اعزام می شود تا ناوبری بی وقفه و ایمن را تامین کند، در همین حال مونتروز برای تعمیر و نگهداری برنامه ریزی شده و تغییر خدمه باز خواهد گشت. این به بریتانیا و شرکای بین المللی اجازه می دهد که آزادی عبور برای کشتی هایی که از این منطقه حیاتی عبور می کنند را فراهم کنند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала