آمریکا : فعلا ظریف را تحریم نمی کنیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / محمد جواد ظریف
محمد جواد ظریف - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از مقامات ارشد آمریکا بیان داشت که واشنگتن فعلا برای تحریم وزیر امور خارجه ایران برنامه ای ندارد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس یک مقام ارشد دولت آمریکا بیان داشت که واشنگتن در حال حاضر برنامه‌ای برای تحریم محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران ندارد. 

این مقام آمریکایی اعلام کرد که دولت ایالات متحده فعلا  بررسی‌های لازم برای تحریم «محمد جواد ظریف»، وزیر خارجه ایران را انجام می دهد.

 «فرانس -۲۴» به نقل از این مقام آمریکایی خبر داد: «ما به وضوح در حال بررسی راه‌های مختلف برای تحریم بیشتر تهران هستیم. به طور مشخص، وزیر خارجه ایران نیز مدنظر است.»

محمد جواد ظریف چند روز پیش در مصاحبه‌ای با روزنامه «نیویورک‌تایمز» به احتمال قرار گرفتن در فهرست تحریم‌های آمریکا واکنش نشان داد و گفت که ملکی در خارج از ایران ندارد.

محمد جواد ظریف در مصاحبه با روزنامه نیویورک‌تایمز در پاسخ به این سوال که مقام‌های دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از احتمال قرار دادن او در فهرست تحریم‌ها خبر داده اند ، بیان داشت: «هر کس که من را می‌شناسد می‌داند که من یا خانواده‌ام ملکی در خارج از ایران نداریم. من حتی حساب بانکی هم در خارج از ایران ندارم. ایران کل زندگی و تنها تعهد من است. بنابراین، من هیچ مشکل شخصی با تحریم‌های احتمالی ندارم.»

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала