مستند «جیسون رضاییان» پاسخی به همه اتهامات+عکس

© Sputnik / Artyom Zhitenev /  مراجعه به بانک تصاویر فیلم مستند
فیلم مستند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
این مستند که برگرفته از واقعیت پرونده این جاسوس آمریکاست، به ابهامات بسیاری پاسخ خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «فارس»، این مستند که برگرفته از واقعیت پرونده این جاسوس آمریکاست، به ابهامات بسیاری پاسخ خواهد داد و کسانی که مدعی بودند در این سریال چیزی متفاوت از حقیقت تصویر شده، با دیدن این اثر با آنچه که در واقعیت روی داده بیشتر آشنا خواهند شد.

پیشتر مجتبی امینی تهیه کننده سریال «گاندو» درباره این مستند گفته بود:« به واسطه مصاحبه جیسون رضاییان و انتشار کتابش در آمریکا، مستند واقعی فعالیت او و خیانتی که به کشور کرده، آماده پخش است».

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от باشگاه خبرنگاران جوان | YJC (@yjc.news)

مجموعه تلویزیونی «گاندو» به کارگردانی جواد افشار که داستان واقعی از پرونده جاسوسی به نام جیسون رضاییان را در ایران روایت می کرد، در زمان پخش خود با استقبال بسیار زیادی از سوی مخاطبان همراه شد اما در کنار آن به مذاق برخی ها هم خوش نیامد و اعمال فشار بر سازمان صداوسیما آغاز شد.

سخنگوی وزارت خارجه نیز واکنش نشان داد وگفت:«اسناد مکاتبات و مذاکرات وزارت خارجه در داخل و خارج کشور موجود است و اگر به ما می گفتند اسناد را به آنها می‌دادیم که کمی فیلمشان واقعی‌تر باشد. فیلم به لحاظ جلوه‌های هنری فیلم بدی نیست و من هم نگاه می‌کنم ولی ای کاش تقوا در آن پررنگ‌تر می‌شد که متأسفانه در آن نیست».

پخش این مستند پاسخی به همه ابهامات و اتهاماتی خواهد بود که به سازندگان این مجموعه تلویزیونی زده شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала