اقدام خصمانه لندن در قبال خبرنگار اسپوتنیک

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر اقدام خصمانه لندن در قبال خبرنگار اسپوتنیک
اقدام خصمانه لندن در قبال خبرنگار اسپوتنیک - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مجوز خبرنگار اسپوتنیک برای شرکت در کنفرانس جهانی آزادی مطبوعات در لندن صادر نشد.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان دهندگان کنفرانس جهانی آزادی مطبوعات (Global Conference for Media Freedom) که  10ام و 11ام ژوئیه در لندن برگزار می شود، بدون هیچ توضیحی مجوز خبرنگار اسپوتنیک را صادر نکردند.

در نامه سازمان دهندگان این کنفرانس پس از بررسی درخواست مجوز آمده است: از علاقه شما به عنوان نماینده رسانه در پوشش کنفرانس جهانی آزادی رسانه متشکریم. متاسفانه، با درخواست شما برای اعطای مجوز به دلایل زیر موافقت نشده است: توصیه جنی.

سیمونیان: گزارش سازمان اطلاعات آلمانی درباره اسپوتنیک مضحک است - اسپوتنیک ایران
سیمونیان: گزارش سازمان اطلاعات آلمانی درباره اسپوتنیک مضحک است

نمایندگان سازمان دهنده این کنفرانس به خبرنگار اسپوتنیک توصیه کردند تا درخواست خود را به روز کرده و مجددا اقدام به ارائه آن کند. خبرنگار درخواست خود را مجددا بررسی کرده و در دو ایمیل خواستار توضیح عبارت "توصیه جنی" شد.

سازمان دهندگان پاسخ دادند که پیام خبرنگار اسپوتنیک را به مدیریت ارسال کرده و در انتظار اطلاعات بیشتر هستند. در پاسخ سازمان دهندگان کنفرانس آمده است: "ما در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت".

خبرنگار اسپوتنیک با تیم پاسخگو در خصوص اعطای مجوز به رسانه‌ها تماس گرفت تا جزئیات ماجرا را روشن کند اما آنها نیز نتوانستند معنی این عبارت و همچنین علت رد درخواست را توضیح دهند. در نامه‌ای که به ایمیل خبرنگار اسپوتنیک فرستاده شده بود نیز اعلام شده بود که با درخواست او موافقت نشده است و علت این تصمیم نیز مشخص نشده بود. خبرنگار اسپوتنیک درخواست خود برای دریافت توضیحات رسمی را ارسال کرده است، اما تاکنون پاسخی دریافت نکرده است.

مارگاریتا سیمونیان، سردبیر خبرگزاری بین المللی " روسیه امروز" و شبکه تلویزیونی راشا تودی پیش از این در روز جمعه اعلام کرده بود که وزارت امور خارجه بریتانیا درخواست این کانال تلویزیونی را برای شرکت در کنفرانس جهانی آزادی مطبوعات رد نموده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала