تیپ عجیب محافظ پیشین جنیفر لوپز +عکس

© Sputnik / Ekaterina Chesnokova /  مراجعه به بانک تصاویر تیپ عجیب محافظ پیشین جنیفر لوپز +عکس
تیپ عجیب محافظ پیشین جنیفر لوپز +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ظاهر عجیب احمد ایراندوست بازیگر، خواننده و بادیگارد ایرانی در اکران خصوصی فیلم ایکس لارج موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی به راه انداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار تصاویری از اکران خصوصی فیلم ایکس لارج که با حضور کارگردان و بازیگران این فیلم در پردیس سینمایی آستارا تجریش برگزار شد، موجی از واکنش‌ها را در فضای مجازی به دنبال داشت. تصاویری از احمد ایراندوست و سحر قریشی منتشر شده است که سبک لباس پوشیدن آنها مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است.

احمد ایراندوست بادیگارد سابق جنیفر لوپز که با بازی در شبهای برره وارد عرصه بازیگری در سینمای ایران شده است، در این مراسم با پوششی دور از انتظار حاضر شده است که باعث ایجاد بحث‌های زیادی در صفحات اجتماعی شده است.

کاربران بسیاری به شدت از احمد ایراندوست انتقاد می‌کنند و عنوان می‌کنند او همان کسی است که پیش از این نسبت به رفتار امیر تتلو واکنش نشان داد و عنوان کرد او آبروی ایرانی‌ها را برده است و خود اکنون با چنین ظاهری در انظار عمومی حاضر می‌شود. این کاربران عقیده دارند هنرمندان الگوی شخصیتی یک جامعه هستند و باید به این قبیل مسائل بیشتر توجه کنند، چرا که بسیاری از جوانان از آنها الگوبردای می‌کنند.

تعدادی از کاربران در اعتراض به واکنش‌های تند برخی از کاربران این موضوع را مطرح می‌کنند که این موضوع کاملا شخصی است و باید سعی کرد در مسائل شخصی دیگران دخالت نکرد. اما در پاسخ به این افراد نیز کاربرانی، کاملا حق اظهار نظر را به خود می‌دهند.

احمد ایراندوست نیز با انتشار تصویر یکی از این خبرها در صفحه رسمی خود در اینستاگرام نوشت: «دوستان یک موجی راه افتاده که این لباس چیه و آیا فتوشاپه؟ که نه. خود من برای چند دقیقه پاچه شلوارم را بالا زدم و به عشق آب حوض کش‌های قدیم و این که اصولا الان توجه مردم به حاشیه‌ها بیشتر از فیلم شده و مردم بعد از فرش قرمز کمتر توجهی به خود فیلم می‌کنند. و این یک اعتراض سمبلیک بود و اگر دقت کنید پاچه‌ها تا خورده و الا هیچوقت ما انور آب هم از این لباس‌ها نپوشیدیم کلا یک حرکت خود‌جوش و سمبلیک اعتراضی به پوشش بعضی از دوستان بود که دشمنان هم خوب استفاده کردند ولی مردم من را می‌شناسند.»

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала