ایران از اروپا هم امن‌تر است

© Sputnik / Михаил Сербин /  مراجعه به بانک تصاویر ایران از اروپا هم امن‌تر است
ایران از اروپا هم امن‌تر است - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، از حضور در ایران بسیار خرسند است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، آقای ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی ایران پس از گذراندن مدتی در شهر تهران گفت: وقتی وارد تهران شدم دهانم از تعجب باز ماند. در گوشه گوشه این شهر می‌توانید گل و گیاه ببینید. 

حساب فدراسیون فوتبال ایران مسدود شد - اسپوتنیک ایران
حساب فدراسیون فوتبال ایران مسدود شد

 به نظر من تهران یک شهر اروپایی است و واقعاً‌ مدرن است. زمین تمرینی ما مکانی جادویی است که در دور دست می‌توانید کوه‌ها را ببیند. مردم برای شما واقعاً احترام قائل هستند و من دیگر نیازی به حضور یک پلیس در جلسات تمریناتی‌ام ندارم. در ایران واقعاً بازیکنان بااستعداد فراوانی وجود دارد.

گفتنی است، پیش از این جیانی اینفانتینو، رئیس کل فیفا از فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرد تا حضور زنان در ورزشگاه‌ها را در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 تضمین کند.

در نامه اینفانتینو به فدراسیون فوتبال ایران آمده است: افسوس، ایران موفق به تحقق وعده های حسن روحانی، رئیس جمهور این کشور در ماه مارس 2018، برای اجازه زنان اجازه در مسابقات فوتبال نشد. بنابراین از فدراسیون فوتبال ایران و مقامات دولتی می خواهم که تا قبل از 15 ژوئیه تصمیمی بگیرند و به همه زنان ایرانی و خارجی اجازه خرید بلیط و حضور در مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی قطر در سال 2022، که از سپتامبر 2019 شروع می شود را بدهند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала