تصویری واقعی از جمجمه زنی در تصادف رانندگی +عکس،ویدئو

© Fotolia / Stockdevilتصویری واقعی از جمجمه زنی در تصادف رانندگی +عکس،ویدئو
تصویری واقعی از جمجمه زنی در تصادف رانندگی +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
اهمیت استفاده از کمربند ایمنی را جدی بگیریم، چرا که عدم استفاده از کمربند ایمنی در حین رانندگی گاها صدمات غیرقابل جبرانی را در پی خواهد داشت.

به گزارش اسپوتنیک، استفاده از کمربند ایمنی طبق قوانین راهنمایی و رانندگی برای سرنشینان خودروها الزامی است. و بنابر آمار و بررسی‌های انجام شده، عدم استفاده از کمربند ایمنی از سوی رانندگان و سرنشینان خودرو سالانه جان هزاران نفر را می‌گیرد. ویدئویی پر بازدید از اهمیت بستن کمربند ایمنی در رانندگی را در زیر مشاهده می‌کنید.

همچنین تصویر زیر آسیب‌دیدگی شدید جمجمه زنی ۲۸ ساله در حین رانندگی می‌باشد که علاوه بر آنکه استخوان‌های خرد شده صورت او به وضوح قابل مشاهده است، تیغه‌های برف‌پاکن نیز وارد مجاری تنفسی‌اش شده‌ است.

نحوه صحیح نشستن راننده خودرو به صورت زیر می‌باشد:
جیب‌های خود را خالی کنید. خود را به صندلی بچسبانید. به صندلی تکیه دهید و زاویه صندلی خود را طوری تنظیم کنید که ستون فقرات در راستای لگن باشد. ران‌هایتان را در حالت استراحت قرار دهید. فاصله تا پدال‌ها را طوری تنظیم کنید که در حالت فشار کامل مقداری زانوها خم شود. در زمان گرفتن فرمان آرنج خود را کمی خم کنید و سعی کنید شانه‌های خود را در زمان چرخاندن فرمان از صندلی جدا نکنید. و در آخر زیر سری را با ارتفاع سر خود تنظیم کنید.

بسیاری از کاربران معتقدند که این مطلب مفید بوده است.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала