اختلاف ظریف و زنگنه: شایعه یا حقیقت؟

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر اختلاف ظریف و زنگنه: شایعه یا حقیقت؟
اختلاف ظریف و زنگنه: شایعه یا حقیقت؟ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
معاون پارلمانی رئیس جمهور ایران وجود اختلاف نظر بین وزیران نفت و امور خارجه این کشور را بی اساس عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور ایران به اظهارات ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف آباد در مجلس ایران در خصوص وجود اختلاف نظر بین وزیران نفت و امور خارجه این کشور واکنش نشان داد.

نماينده مجلس: جايگزين زنگنه به زودى معرفى مى شود - اسپوتنیک ایران
نماينده مجلس: جايگزين زنگنه به زودى معرفى مى شود

امیری اظهار داشت: وقتی ابوترابی نماینده نجف آباد به خبرنگاری می گوید به تازگی مطلع شده‌ایم که وزیر نفت علاوه براختلاف با رییس جمهور، با وزیر امورخارجه نیز اختلافاتی پیدا کرده است، خبرنگار باید از او بپرسد از چه منبعی مطلع شده اید!؟

معاون پارلمانی رئیس جمهور ایران تصریح کرد: این ادعا که وزارت خارجه مسیر را پس از برجام برای بهره‌مندی از منابع نفتی و حضور شرکت‌های خارجی فراهم کرده، اما زنگنه اقدامی در این راستا انجام نمی‌دهد، به هیچ وجه واقعیت ندارد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور ایران افزود: متاًسفانه این ادعای بی‌اساس که زنگنه و بدنه وزارت نفت تمایلی به حضور شرکت‌های نفتی آسیایی و شرقی دربازار پتروشیمی و نفت ایران ندارند و بیشتر شرکت‌های غربی و اروپایی را ترجیح می دهند، هم به آقای ظریف نسبت داده شده که همین جا تکذیب می شود.

لازم به ذکر است که روز گذشته، ابوالفضل ابوترابی، نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس ایران در گفت و گو با یکی از رسانه‌ها گفته بود که "آقای زنگنه علاوه بر اختلاف با آقای روحانی، با آقای ظریف، وزیر امور خارجه نیز اختلافاتی پیدا کرده است".

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала