محاکمه محمد علی نجفی " علنی " خواهد بود

© Photo / IRNAمحمد علی نجفی
محمد علی نجفی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
قوه قضاییه اطلاع داد که محاکمه محمد علی نجفی شهردار سابق تهران به صورت علنی انجام می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری تسنیم، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری خود در خصوص تعیین زمان محاکمه محمدعلی نجفی بیان داشت: برابر آخرین گزارشی که در ارتباط با پروند قتل خانم میترا استاد گرفتم، برخی از اشکالات و ایراداتی که وکلا به کیفرخواست صادره داشتند برطرف شده و فردا هم آخرین مهلت این موضوع است و قطعاً در تیرماه به این پرونده در دادگاه به صورت علنی رسیدگی می‌شود.
وی خاطر نشان نمود: همچنین در همین تیر ماه به پرونده قتل شیرمحمدعلی رسیدگی خواهد شد. ضمن اینکه در ارتباط با پرونده قتل امام جمعه کازرون نیز امروز جلسه دادگاه برگزار شد.
سخنگوی قوه‌قضائیه در ارتباط با واگذاری سهام دو شرکت ایران خودرو و سایپا به شرکت‌های کاغذی و فراهم شدن زمینه فساد برای برخی افراد سودجو یادآوری نمود در موضوع واگذاری‌ها عموماً اولین وظیفه مربوط به سازمان خصوصی‌سازی و هیئت‌های پیش‌بینی شده مربوط است؛ البته این نافی مسئولیت سامان بازرسی کل کشور نخواهد بود و مدت‌هاست در زمینه خودروسازان سازمان بازرسی کل کشور در بخش‌های مختلف واگذاری، پیش فروش خودروها و افزایش قیمت‌های خودرو ورود کرده و مشغول بررس است. اگر نتیجه گزارش حاکی از فساد توام با جرم باشد به مرجع قضایی ارسال می‌شود و الا به سازمان خصوصی سازی برای اصلاح روند ارسال خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала