ایده رمپ دیواری، مخصوص رفت و آمد گربه +عکس

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر ایده رمپ دیواری، مخصوص رفت و آمد گربه +عکس
ایده رمپ دیواری، مخصوص رفت و آمد گربه +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
در کشور سوییس در برخی ساختمان‌ها برای گربه‌های خانگی نردبان اختصاصی تدارک دیده‌اند که در طول روز راحت به بیرون رفت و آمد داشته باشند.

به گزارش اسپوتنیک، گربه‌ها علاقه زیادی دارند که به جاهای امن و بلند بروند و از قلمرو زیر پایشان لذت ببرند. اما با توجه به این که بدن آنها با هوای سرد سازگاری ندارند و بیرون ماندن از خانه برای سلامتی‌شان ضرر دارد، بهتر است در خانه بمانند، چرا که ممکن است سرمازدگی آنها را به کام مرگ بکشاند.

بریژیت شوستر ، طراح و نویسنده سوئیسی در بررسی‌ای، راه‌حلی برای کمک به گربه‌ها مطرح کرده است و آن اضافه کردن نردبان از پنجره خانه به بیرون و درخت و در فرم های ساده و پیچیده است. اتصال نردبان از پنجره به خیابان برای سهولت رفت و آمد گربه های خانگی در طول روز در برخی از ساختمان‌ها در سوئیس به چشم می‌خورد و این نردبان‌های متنوع در فروشگاه های شهر به فروش می‌رسند. تصاویر زیر نمونه‌هایی از این طرح زیبا می‌باشد که به گربه‌های خانگی کمک می‌کند تا به راحتی به خیابان بروند، چرخی در کوچه و محله بزنند و دوباره به خانه‌شان برگردند.

کاربران این ایده را بسیار جالب می‌دانند و به نمونه مشابه دیگری در کشور ترکیه اشاره می‌کنند که یک خانم دندانپزشک برای نجات گربه‌ها از سرمای زمستان از پنجره خانه خود نردبانی ساخته تا راهی برای رفت و آمد آنها فراهم شود. غالب کاربران حمایت از حیوانات را وظیفه همه انسان‌ها می دانند و معتقدند زمین تنها متعلق به انسان ها نیست و باید به حیوانات حق زندگی دهیم و به آنها محبت کنیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала