خواستگاری دروغین و خواستگار قلابی +عکس

© Fotolia / J. Mihatschخواستگاری دروغین و خواستگار قلابی +عکس
خواستگاری دروغین و خواستگار قلابی +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پیشنهاد یک پسر جوان به دختران دم‌بخت برای رفتن به خواستگاری و تظاهر کردن به تمایل به ازدواج با آنان.

به گزارش اسپوتنیک، تغییرات در سبک زندگی و عوامل متعددی باعث کاهش تمایل ازدواج جوانان ایرانی شده است و این موضوع سبب شده که از سوی خانواده‌ها و اطرافیان، تحت فشارهای روانی قرار بگیرند و زمینه برای سوءاستفاده افراد فرصت طلب آماده شود. کاربران در فضای مجازی از سوءاستفاده‌های این چنینی و سرقت‌های زنجیره‌ای از دختران جوان صحبت می‌کنند که طعمه این افراد شده‌اند.

این کاربران تصویری را منتشر می‌کنند که پیشنهاد خواستگاری رفتن پسر جوان به دختران دم‌بخت و کسب درآمد از این راه بوده، و آن را نمونه‌ای کوچک از این اتفاقات می‌دانند.

تعداد زیادی از کاربران با این موضوع که برخی دختران در صورت نداشتن خواستگار احساس کمبود و بی‌ارزشی می‌کنند، هم‌نظر هستند و دلیل آن را زمان متعارف جامعه برای ازدواج دختران و تعداد خواستگاران آنان می‌دانند. آنها معتقند که ازدواج خوب هیچ ارتباطی با تعداد خواستگار ندارد و نباید دختران جوان تحت تاثیر چنین حرف‌هایی قرار بگیرند.
کاربرانی نیز ضمن اشاره به غلط‌های املایی این کاربر اینستاگرامی با تعداد دنبال‌کننده غیر قابل باور، برای او ابراز تاسف می‌کنند که این راه را برای کسب درآمد انتخاب کرده است.

عده ای از کاربران نیز معتقدند که برای راه دادن همچین شخصی به خانه خود پول هم باید بگیرند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала