عربستان مجوز اقامت دائم را برای خارجیان صادر کرد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / عربستان مجوز اقامت دائم را برای خارجیان صادر کرد
عربستان مجوز اقامت دائم را برای خارجیان صادر کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دولت عربستان سعودی اجازه داد تا خارجیانی که قصد دریافت اقامت دائم عربستان را دارند از طریق پلت فرم الکترونیکی SAPRC مدارک خود را ارسال کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری عربستان سعودی، دولت عربستان سعودی اجازه داد تا خارجیانی که قصد دریافت اقامت دائم عربستان را دارند از طریق پلت فرم الکترونیکی SAPRC مدارک خود را ارسال کنند.

اجازه اقامت دائم به دو صورت صادر خواهد شد — دائمی، که یک بار صادر می شود و اعتبار نامحدود دارد و موقت که به صورت سالانه هزینه ای باید پرداخت شود.

اقامت جدید برای خارجیهایی که آماده سرمایه گذاری در اقتصاد عربستان هستند و به رشد اقتصاد این کشور کمک خواهند کرد، صادر می شود. مرکزی که از طریق آن این نوع اقامت صادر می شود، یک نهاد مستقل مالی و اداری است که در ارتباط با شورای اقتصادی و توسعه می باشد.

این اجازه شهروندان خارجی را قادر می سازند تا آزادانه و بدون محدودیت به عربستان برای کار در شرکت های خصوصی، خرید املاک و مستغلات و وسایل نقلیه سفر کنند. افرادی که می خواهند این اقامت را بگیرند باید یک گذرنامه معتبر داشته باشند و سن آنها بالاتر از 21 سال باشد و مدارکی دال بر وضعیت مالی مناسب و سلامتی داشته باشند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала