امیرعبداللهیان: عربستان و امارات امنيت منطقه را به بازي گرفته‌اند

© AFP 2023 / STRامیرعبداللهیان: عربستان و امارات امنيت منطقه را به بازي گرفته‌اند
امیرعبداللهیان: عربستان و امارات امنيت منطقه را به بازي گرفته‌اند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دستیار ویژه رئیس مجلس ایران در امور بین‌الملل به واگذاري خاك عربستان و امارات به بیگانگان جهت اقدامات جاسوسي و تحريك آميز انتقاد نمود.

به گزارش اسپوتنیک، حسین امیرعبداللهیان، دستیار ویژه رئیس مجلس ایران در امور بین‌الملل به واگذاري خاك عربستان سعودی، امارات وبحرین به آمریکایی‌ها جهت اقدامات جاسوسي و تحريك آميز انتقاد نموده و به این کشورها هشدار داد که در آتشي که با آن بازي مي‌كنند خواهند سوخت.
امیرعبداللهیان در حساب توئیتری خود نوشت: عربستان سعودي، امارات و بحرين با واگذاري خاك كشورشان به بیگانه و اقدامات جاسوسي (پهپاد) و تحريك آميز آمريكا، امنيت منطقه را به بازي گرفته اند. اينان درك درستي از امنيت و ثبات پايدار ندارند و با آتشي بازي مي كنند كه در آن خواهند سوخت.

لازم به ذکر است که در نخستین ساعات بامداد 20 ژوئن، یک فروند پهپاد جاسوسی «گلوبال هاوک» آمریکا بعد از تجاوز به حریم سرزمینی ایران در منطقه روبه‌روی کوه‌ مبارک استان هرمزگان، هدف آتش پدافند نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت و سرنگون شد. این در حالی است که فرماندهی مرکزی نیروهای مسلح آمریکا کمی دیرتر اعلام کرد که سامانه دفاع ضد موشکی ایران پهپاد آمریکایی را بر فراز آبهای تنگه هرمز و حریم هوایی بین‌المللی هدف قرار داده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала