تناقض رفتاری یکی دیگر از سلبریتی‌های ایرانی +ویدئو،عکس

© AP Photo / Pavel Golovkinتناقض رفتاری یکی دیگر از سلبریتی‌های ایرانی +ویدئو،عکس
تناقض رفتاری یکی دیگر از سلبریتی‌های ایرانی +ویدئو،عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
انتشار ویدئویی کوتاه از کشف حجاب ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در ترکیه جنجالی دوباره از تناقض رفتاری برخی بازیگران ایرانی به راه انداخته است.

به گزارش اسپوتنیک، ضبط یک ویدئو کوتاه توسط یک خانم ناشناس از ستاره اسکندری بازیگر ایرانی در ترکیه و واکنش او نسبت به کشف حجاب و خائن خطاب کردن این بازیگر با موجی از واکنش‌های انتقادی از سوی کاربران در فضای مجازی همراه شده است.

کاربران در واکنش به این اتفاق ضمن اشاره به تناقض‌های رفتاری جمعی از سلبریتی‌ها، بخشی از صحبت‌های او در برنامه صبحگاهی حالا خورشید در چند ماه اخیر و همچنین بخشی از یک گفتگوی او در مورد حجاب در سال ۹۳ را در فضای مجازی منتشر می‌کنند که عنوان کرده است: «من در جامعه خودم پوششی دارم که آن را دوست دارم و حتی مانع کارم هم نمی‌شود. اما به لحاظ حقوق اجتماعی بحث بسیار مفصلی است و یک کار کارشناسی می‌طلبد. من شاید اگر در جامعه‌ای غیر از اینجا می‌بودم و زندگی می‌کردم هرگز در این عرصه پا نمی‌گذاشتم اما الان شرایط برای کسی که مانند من فکر می‌کند مهیاست تا بتواند در عرصه بازیگری قدم بگذارد.»

بسیاری از کاربران عنوان می‌کنند از ریاکاری چنین افرادی خشمگین و ناراحت هستند که مشتاقانه از حجاب می‌گویند و حمایت می‌کند، در حالی‌که به آن اعتقاد ندارند و برخلاف گفته‌هایشان رفتار می‌کنند.

ستاره اسکندری نیز در گفتگویی نسبت به انتشار ویدئو واکنش نشان داد که ضمن انتقاد از واکنش‌ها و قضاوت‌ها، معتقد است بایستی از محیط امن آدم‌ها محافظ شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала