ایران اطلاعات مربوط به پیام ترامپ به تهران را تکذیب کرد

© AFP 2023 / Jim Watsonایران اطلاعات مربوط به پیام ترامپ به ایران را تکذیب کرد
ایران اطلاعات مربوط به پیام ترامپ به ایران را تکذیب کرد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
ایران دریافت هرگونه پیام هشدار آمیز از سوی آمریکا و از طریق کشور عمان را رد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری رویترز پیشتر با نقل قول از منبعی گزارش داده بود که ایران از طریق عمان پیام هشدار آمیز ترامپ را دریافت کرده بود که در آن ترامپ به ایران پیام هشدار در مورد حمله داده و همچنین به تهران زمان کوتاهی برای پاسخ داده بود و در پیام به ایران گفته بود که او به دنبال مذاکره است و نه جنگ.

یک منبع آگاه درباره خبر خبرگزاری رویترز که در آن گفته می شد ترامپ از طریق عمان به ایران پیامی را ارسال کرده بود اظهار نظر کرد و آن را تکذیب کرد. این منبع آگاه اعلام کرد: خبر اعلام شده از سوی رویترز هم در مورد ارسال پیام و هم در مورد محتوای آن کاملاً کذب است.

پیش از این خبرگزاری رویترز به نقل از مقام‌های ایرانی که اشاره‌ای به نام آنها نکرده نوشته بود دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا از طریق عمان پیامی برای تهران ارسال کرده است. مقام ایرانی ادعایی که خواسته نامش فاش نشود به خبرگزاری رویترز گفت: "ترامپ در پیامش گفته که مخالف هر گونه جنگ با ایران و خواستار گفت‌‌وگو با تهران درباره مسائل مختلف است."

رویترز به نقل از یک مقام ایرانی دیگر ادعا کرد تهران مخالفت خود با هر گونه مذاکره با آمریکا را به طرف عمانی ابلاغ کرده و هشدار داده هر گونه حمله به ایران تبعات بین‌المللی و منطقه‌ای خواهد داشت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала