داستان ناخوشایند حضور سردار آزمون در روبین کازان

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / داستان ناخوشایند حضور سردار آزمون در روبین کازان
داستان ناخوشایند حضور سردار آزمون در روبین کازان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت سنت پترزبوگ جدایی از روستوف و پیوستن به روبین کازان را بسیار ناخوشایند توصیف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، سردار آزمون، مهاجم تیم فوتبال زنیت سنت پترزبوگ در مصاحبه‌ای با "مچ تی‌وی" روسیه درباره ناخوشایندترین بخش زندگی فوتبالی خود در روبین کازان می‌گوید.
بخشی از این مصاحبه در زیر تقدیم شما می‌شود:
آیا شما خود را فردی عاطفی می‌دانید؟
وقتی من جوان بودم و تیم من میباخت، این اتفاق مهمی برای من نبود.

شما تنها درباره بازی خود فکر می‌کردید؟

گرانترین بازیکن فوتبال ایران - اسپوتنیک ایران
گرانترین بازیکن فوتبال ایران

بله، من باختم؟ باشه ولی مثل اینکه من خوب بازی کردم. وقتی که من شروع به کار کردن با قربان بردیف کردم و وقتی بازیکنان بزرگی مثل گکدنیز، روندون، یرمنکو، ریژیکف و دیگر بازیکنان قوی را دیدم، فهمیدم که اشتباه کردم. زمانی که ما بازی را واگذار می‌کردیم، به نظر می رسید که آنها زندگی خود را از دست داده‌اند. من متوجه شدم که باید مبارزه کنم تا تیم بازنده نشود.الان من دیگر نمی‌توانم بازنده باشم. وقتی تیم میبازد من احساس می‌کنم که یک مرد مرده هستم.
جدایی از روستوف بسیار ناخوشایند بود. ما در زمین خود دو سال بازنده نشدیم. من به روبین رفتم. ما بازی دربرابر کراسنودار را 2 بر 1 واگذار کردیم. من بعضی از بازیکن‌ها را در رخت کن دیدم که می‌خندیدند و براشون مهم نبود. آنها بازیکنان جوانی نبودند ولی مثل 17 ساله‌ها رفتار می‌کردند.
و شما چه کردید؟
یادم میاد که من همراه با مترجمم داخل استخر بودیمو من از او پرسیدم چرا اینها بعد از باخت در یک بازی مهم می‌خندند! بله کراسنودار تیم بسیار قوی‌ای هست ولی من نمی‌خواستم به آنها ببازم. رژیکوف اومد و من از او پرسیدم که چرا آنها (بازیکنان) خوشحال هستند؟ رژیکوف داستانی را درباره اولیور کان برای من تعریف کرد که او گفته است که اگر من بازی را باختم، هرچیز مربوط به آن بازی را فراموش می‌کنم و به بازی بعدی فکر می‌کنم.
باشه، برایتان مهم نباشد ولی این مهم نبودن را ملا عام نشان ندهید.
پس از هر بازی شرایط در روبین به همین صورت بود؟
نه همه چیز به مرور با آمدن قربان تغییر کرد. تا آن زمان پول زیادی بود و آنها به بازیکنان زیادی می‌دادند. من رئیس نبودم اما داخل تیم بودم و شرایط را می‌دیدم. وقتی به تو پول زیادی می‌دهند؛ تو باید مثل یک فوتبالیست با حقوق بالا بازی کنی. وقتی به من مثلا 2 یا 3 میلیون دلار یا یورو می‌دهند، من باید منطبق با این پول بازی کنم. اگر من این پول را می‌گیرم و بد بازی می‌کنم پس برای چه چیزی پول دریافت می‌کنم؟

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала