اقدام جدید توئیتر علیه ایران و روسیه

© Sputnik / Alexandr Kryazhevاقدام جدید توئیتر علیه ایران و روسیه
اقدام جدید توئیتر علیه ایران و روسیه - اسپوتنیک ایران
اشتراک
توییتر 4.8 هزار حساب کاربری در ارتباط با دولت ایران و روسیه، ونزوئلا و اسپانیا را حذف کرد.

به گزارش اسپوتنیک، توییتر 4.8 هزار حساب کاربری در ارتباط با دولت ایران و همچنین حسابهای مربوط به برخی از کاربران از فدراسیون روسیه، ونزوئلا و اسپانیا را حذف کرد. 

اقدام اینستاگرام در مسدود نمودن صفحه رهبر ایران - اسپوتنیک ایران
اقدام اینستاگرام در مسدود نمودن صفحه رهبر ایران

پیش از این توئیتر برخی از حسابهای مربوط به محافظه کاران طرفدار دونالد ترامپ را حذف کرده بود. در این راستا، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده با انتشار توئیتی نسبت به مسدود شدن حساب‌های توئیتری محافظه‌کاران واکنش نشان داد. ترامپ در توئیتی نوشت: توئیتر باید صدای محافظه‌کاران را بدون محدودیت به پلتفرم خود بازگرداند. به خاطر داشته باشید به این آزادی بیان می‌گویند. شما اشتباه بزرگی را مرتکب شده‌اید!

پیش از این، رئیس‌جمهور امریکا در دیدار خود با جک دورسی، مدیر اجرایی توئیتر از کاهش تعداد فالوور‌های خود در این شبکه اجتماعی نسبت به گذشته گلایه کرده بود.

شایان ذکر است، در طی ماه گذشته صفحه سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلام در اینستاگرام بسته شده و در جستجوهای این شبکه اجتماعی نمایش داده نمی‌شود. در اینستاگرام چندین صفحه به نام سردار قاسم سلیمانی وجود دارد که حساب کاربری مذکور یکی از پرطرفدا ترین این صفحات بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала