بلیت متروی تهران با اعتبار 47 ساله

© Fotolia / Farmerبلیت متروی تهران با اعتبار 47 ساله
بلیت متروی تهران با اعتبار 47 ساله - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس متروی تهران اطلاع داد که دو متهم در ارتباط با جعل کارت بلیت مترو با اعتباری تا سال 1445 بازداشت شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا سرهنگ علی راقی اطلاع داد: ماموران پلیس آگاهی متروی تهران در بررسی‌های به عمل آمده متوجه یک آگهی در سایت خرید و فروش اینترنتی شدند که فردی یک کارت بلیت مترو را آگهی کرده و مدعی شده بود این کارت بلیت تا سال ۱۴۴۵ اعتبار دارد و آن را به قیمت ۳۰ میلیون تومان می فروشد.
وی افزود: از آنجایی که به نظر می‌آمد این آگهی یک کلاهبرداری است و چنین کارت بلیتی توسط متروی تهران صادر نشده است، با فرد ارسال کننده آگهی تماس گرفته شد تا طی یک برنامه‌ریزی دستگیر شود.
سرهنگ راقی گفت: این فرد با حضور در محل ادعا کرد که چنین کارتی را دارد و حتی برای اثبات این موضوع، کارت بلیت را جلوی چشمان ماموران تست کرد که مشخص شد این کارت تا سال ۱۴۴۵ اعتبار دارد. به این ترتیب متهم که با یک نفر دیگر در مترو حضور یافته بود به کلانتری تحویل داده شدند.
وی خاطر نشان کرد: در ادامه متهمان که هر دو دانشجوی فوق لیسانس بودند، مدعی شدند با همکاری یکی از دوستانشان و با انجام یک سری عملیات سخت افزاری و نرم افزاری موفق به دستکاری کارت بلیت مترو شدند و قصد داشتند این کارت بلیت را به قیمت ۳۰ میلیون تومان به فردی که خواهان آن باشد، بفروشند.
بر اساس گفته های فرمانده یگان انتظامی پلیس متروی تهران در حال حاضر پرونده‌ای در این خصوص تشکیل شده و متهمان برای انجام تحقیقات تکمیلی به مقام قضائی معرفی شدند.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала