انتقاد شدید دختر افغان از نژادپرستی دختر ایرانی +ویدئو

© AP Photo / Allauddin Khanانتقاد شدید دختر افغان از نژادپرستی دختر ایرانی +ویدئو
انتقاد شدید دختر افغان از نژادپرستی دختر ایرانی +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک دختر افغان در ویدئویی اعتراضی نسبت به صحبت‌های دو جوان ایرانی به تندی واکنش نشان داد و آنها را به نژادپرستی محکوم کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، یک دختر افغان در پاسخ به صحبت‌های نژادپرستانه ی منتشر شده دو جوان ایرانی در اینستاگرام که دختر ایرانی چشمان خود را با چشم‌های افغان‌ها مقایسه کرده بود و آنها را به سخره گرفت، ویدئویی منتشر کرد و از آنها خشمگینانه انتقاد کرد.

بسیاری از کاربران ایرانی نیز رفتار این دو جوان را اشتباه خواندند و عنوان می‌کنند در موارد زیادی دیده شده است که ایرانی‌ها، افغان‌ها را تحقیر کرده و خود را برتر می‌دانند. این کاربران به وضوح توهین و تحقیر افغان‌ها در سکانس‌هایی از سریال‌های مختلف ایرانی اشاره می‌کنند و معتقدند باید این مسئله به صورت صحیحی در جامعه مطرح شود و برای مقابله با آن تلاش کرد. بحث‌های زیادی در بین کاربران وجود دارد و تعدادی از کاربران از صحبت‌های توهین‌آمیز دختر افغان انتقاد می‌کنند. این کاربران عقیده دارند توهین به همنوع کار درستی نمی‌باشد و می‌توان این موضوع را دوستانه مطرح کرد. برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند دختر ایرانی قصد توهین نداشته و نباید افغان‌ها این حرف‌ها را به خود بگیرند و از آن ناراحت شوند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала