خواص معجزه آسای گردو

© Fotolia / Yuliiaholovchenkoخواص معجزه آسای گردو
خواص معجزه آسای گردو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
گردو باعث کاهش فشار خون می شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تحقیقات انجام شده توسط کارکنان دانشگاه پنسیلوانیا، مزایای گردو برای سلامت انسان بسیار زیاد است. بر اساس این نتایج، گردو به ویژه برای بیماران مبتلا به فشار خون بالا مفید است، زیرا گردو به کاهش فشار خون کمک می کنند. 

آنالیز سطح قند در  خون - اسپوتنیک ایران
رابطه مستقیم گردو و بیماری دیابت

این آزمایش بر روی 45 نفر در سن 30 تا 65 سالگی انجام شده است. داوطلبانی که در طول مدت زمان تحقیق، گردو مصرف کرده بودند، فشار خون بهتری نسبت به افرادی که مکمل های اسید چربی دیگری مصرف می کردند، داشتند. زيرا اومگا سه در گردو به مقدار زیاد وجود دارد. به عبارت دیگر، مکمل ها نمی توانند جایگزین اسیدهای چرب گیاهی اومگا 3 شوند. گردو بهترین منبع منگنز و مس می‌باشد. در گردو، منیزیم و فسفر نیز وجود دارد. مقداری روی، آهن، کلسیم و سلنیوم نیز در گردو وجود دارد. این مغزیجات، حاوی بیشترین مقدار ویتامین‌های B6, B۱ می‌باشد.

گفتنی است، پیش از این در خبرها آمده بود که دانشمندان در طول مطالعات خود به این نتیجه رسیده اند که کلید اصلی برای جوانی ورزش منظم، تغذیه مناسب، بررسی های پزشکی دوره ای و امتناع از کشیدن سیگار است. علاوه بر این، افرادی که سن آنها از لحاظ روحی به سن واقعی آنها غلبه دارد و همچنین افرادی که در معرض استرس مداوم هستند، سریعتر پیر می شوند.
یکی دیگر از نکات مهم در حفظ جوانی، دوری از شیرینی جات است. به گفته دانشمندان، بهتر است گردو، انار و توت فرنگی را جایگزین شیرینی ها و کیک ها کنید. 

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала