خرماهای تقلبی در بازار ایران چه شکلی هستند؟ +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / خرماهای تقلبی در بازار ایران چه شکلی هستند؟ +ویدئو
خرماهای تقلبی در بازار ایران چه شکلی هستند؟ +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یک انبار تهیه و بسته‌بندی خرمای غیر قابل مصرف در جنوب “تهران” در منطقه “صالح‌آباد” کشف شد که اقدام به توزیع آن‌ها در مراکز عرضه خرما در سطح شهر می‌کردند.

به گزارش اسپوتنیک، "مهدی کمال‌نیا" جانشین کشیک تعزیرات استان "تهران" از کشف یک انبار تهیه خرمای تقلبی در "صالح آباد" در نزدیکی بهشت زهرا (س) در جنوب "تهران" خبر داد که افرادی در این انبار با به کارگیری دو تبعه افغان اقدام به بسته بندی خرمای غیر‌قابل مصرف می‌کردند. آنها با اضافه کردن شهد و شیره خرما جهت طبیعی نشان دادن این محصول و برچسب گذرای با نام تجاری «دیبیت» در مراکز عرضه خرما در سطح شهر آن‌ها را توزیع می‌کردند.

کمال نیا تصریح کرد: «پس از مشاهده این موضوع با دریافت حکم قضایی انبار مورد نظر پلمپ و ۱۵ نفر از افراد متخلف در این پرونده دستگیر شدند که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.»
او خاطرنشان کرد شهروندان می‌توانند در صورت هرگونه شکایت در خصوص مصرف این نوع از خرما با نام تجاری مذکور، مراتب شکایت خود را به مراجع مربوطه اعلام کنند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری موضوع اقدامات قانونی انجام شود.

کاربران بسیاری نسبت به این خبر واکنش نشان دادند و با انتشار این خبر در صفحات مختلف به هموطنان خود هشدار می‌دهند تا از مصرف این برند خرما و سایر برندها بدون برچسب سازمان غذا و دارو خودداری کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала