لحظات پرالتهاب از زبان مهماندار هواپیمای SSJ-100 + عکس

© Photo / Agency Moskvaلحظات پرالتهاب از زبان مهماندار هواپیمای SSJ-100 + عکس
لحظات پرالتهاب از زبان مهماندار هواپیمای SSJ-100 + عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مهماندار هواپیمای ایرفلوت از لحظات پرالتهاب در داخل هواپیما سانحه دیده در فرودگاه شرمتوا سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، تاتیانا کاساتکینا، مهماندار هواپیمای SSJ-100 مسکو — مورمانسک گفت: هنگامی که هواپیما به زمین نشست و هنوز سرعت بالایی داشت مسافران از صندلی های خود بلند و آماده خروج از هواپیما شدند. مسافرران با بستگان خود تماس می گرفتند و فریاد می زدند که هواپیما آتش گرفته است.

وی افزود: بلافاصله پس از توقف هواپیما، خارج کردن مسافران از درب اضطراری آغاز شد. 

کاساتکینا، مهماندار هواپیما ادامه داد: همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد و مسافران را هل می دادم که سریعتر از هواپیما خارج شوند.
وی تایید کرد که رعد و برق به هواپیما برخورد کرد و پس از آن مشکلات ارتباطی به وجود آمد. در سمت چپ هواپیما برخوردی بوجود آمد و سپس همه جا را دود سیاه فرا گرفت.
به گفته کاساتکینا، در داخل هواپیما آتشی وجود نداشت امل پیش از توقف هواپیما، پنجره های هواپیما شروع به ذوب شدن کردند.
روز یکشنبه، 5 مه 2019، هواپیمای مسافربری SSJ-100 مسکو — مورمنسک با 73 مسافر و 5 خدمه پرواز، حدود ساعت 18:00 به وقت مسکو از باند فرودگاه شرمتوا بلند شد. پس از چندین بار دور زدن در حومه مسکو به طور ناگهانی به سمت پایین حرکت کند. در حدود ساعت 18:40، این هواپیما در فرودگاه شرمیتوا به زمین نشت. هواپیمای مسافربری مسکو — مورمنسک به دلیل آتش سوزی پس از پرواز، به فرودگاه شرمتوا بازگشت و در باند فرودگاه شعله ور شد. براساس آخرین براساس آخرین گزارشات، در پی این حادثه 41 نفر از جمله یکی از خدمه هواپیما کشته شدند و 37 نفر دیگر از این حادثه جان سالم به در بردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала