نانوای اهوازی که انگشتانش را در راه کمک به سیل‌زدگان از دست داد +عکس

© Sputnik /  مراجعه به بانک تصاویر نانوای اهوازی که انگشتانش را در راه کمک به سیل‌زدگان از دست داد +عکس
نانوای اهوازی که انگشتانش را در راه کمک به سیل‌زدگان از دست داد +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
یکی از نانوایان اهوازی در زمان پخت نان برای مردم سیل‌زده استان “خوزستان” چهار انگشت دست چپ خود را در زیر غلطک دستگاه پهن‌کن خمیر، از دست داد.

به گزارش اسپوتنیک، تصویر یک نانوا که در زمان پخت نان برای مردم سیل‌زده "خوزستان" انگشتان خود را در زیر دستگاه پهن‌کن خمیر از دست داد، در فضای مجازی در بین کاربران منتشر می‌شود که با واکنش بسیاری از آنها همراه شده است.
"غلام‌علی سیفی" یکی از نانوایان اهوازی در نانوایی در انتهای خیابان "دانیال" در "کوروش"، همچون بسیاری از نانوایان در جای‌جای "ایران" برای کمک به سیل‌زدگان از ابتدای سیل پیش قدم شده است. او که در این مدت پس از پایان ساعت کاری‌اش تا پاسی از شب بیدار می‌ماند و هر شب تعداد ۵۰۰ قرص نان برای سیل‌زدگان می‌پخت در یک اتفاق ناگوار زمانی که مشغول کار بوده است انگشتان دست چپش به زیر غلطک دستگاه پهن‌کن خمیر می‌رود و چهار انگشتش را از دست می‌دهد. او بلافاصله به بیمارستان منتقل شد و برای پیوند انگشت تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کاربران بسیاری از این نانوا به خاطر دلسوزی، محبت و حس نوع‌دوستانه در کمک به هموطنان سیل زده، سپاس‌گزاری کردند و عقیده دارند تا زمانی که چنین دلیر مردانی در "ایران" هستند از چیزی نمی‌هراسند و به کمک آنها در مقابل سختی‌ها ایستادگی می‌کنند.
برخی از کاربران نیز عنوان می‌کنند که همیشه به مردم جنوب کشور بدهکار هستند، چه در زمان جنگ و چه در زمان صلح و آرامش.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала