جنگ افزارها در رژه پیروزی مسکو

© Sputnik / Alexander Vilfرژه جشن پیروزی در جنگ جهانی دوم
رژه جشن پیروزی در جنگ جهانی  دوم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
چه نوع ابزارآلات نظامی در رژه نظامی به مناسبت 74-مین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم به نمایش درخواهند آمد؟

به گزارش اسپوتنیک، در وزارت دفاع روسیه در باره ابزارآلات نظامی تعریف شد که در رژه به مناسبت 74-مین سالگرد پیروزی در جنگ جهانی دوم شرکت خواهند داشت.

طبق سنت معمول،  تانک «ت-34-85 » پرچمدار ستون ماشین های نظامی خواهد بود و پس از آن 4 «تیگرا-ام»، 3 «تیگرا ام» با ماشین های نظامی «اربالت» و 3 «کورنت-دی 1» و 3 ماشین نظامی «تایفون-کا 4 در 4» » قرار خواهند داشت.

زره پوش «ب ت ر-82آ» بدنبال توپ های «Msna-S» وارد میدان سرخ خواهند شد. سپس سیستم پرتاب« اسکندر-ای» همراه  یک زره پوش دیگر «82آ» و 4 سیستم آتش باری «اسمرچ» و سیستم پدافند هوایی «تور-ام2» و «بوک-ام2» و «پانسیر-ام» و «اس-400» در رژه نظامی شرکت خواهند داشت.

افزون بر آن،  ماشین های نظامی زرهی «تایفون-او» و «تایفون-کا» اتومبیل «تیگر» و «پاترول» و «اورال» و 3 دستگاه سیستم پرتاب موشکی «یارس» در رژه پیروزی ب هنمایش گذاشته خواهند شد. در پایان جدیدترین ماشین نظامی «بومرانگ» معرفی خواهد شد.

علاوه بر آن، 3 «تو-95ام اس» و بمب افکن «تو-22 ام 3» و «تو-160»، جنگنده «میگ-29» و «سو-35 اس» و «سو-30 اس ام» و جنگنده «میگ-31» و بمب افکن «سو-34» و جنگنده «سو-25» در آسمان مسکو در زمان مراسم پیروزی در جنگ جهانی دوم پرواز خواهند کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала