واکنش کاربران ایرانی به بسته‌های غذایی کویت برای سیل زدگان +عکس

© Photo / Kuwait News Agency (KUNA)واکنش کاربران ایرانی به بسته‌های غذایی کویت برای سیل زدگان +عکس
واکنش کاربران ایرانی به بسته‌های غذایی کویت برای سیل زدگان +عکس - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کاربران ایرانی به بسته‌های مواد غذایی اهدایی از سوی دولت “کویت” که از بازار “ایران” تهیه شده بود، واکنش نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار تصاویر بسته‌های کمکی "کویت" که شامل مواد غذایی خشک با برند‌های ایرانی بودند، در فضای مجازی جنجال برانگیز شد و کاربران بسیاری نسبت به آن واکنشهای متفاوتی نشان دادند.
https://www.instagram.com/p/BwmcCT1A9hF
با توجه به اینکه "انور‌عبدالله الحساوی"، نایب رئیس جمعیت هلال احمر "کویت" در خصوص شایعات منتشر شده درباره اجناس ایرانی در بسته‌های غذایی اهدایی کشور "کویت" توضیح داده بود، اما همچنان کاربران در فضای مجازی نسبت به این موضوع واکنش نشان می‌دهند.

تعدادی از کاربران ایرانی عنوان می‌کنند کمک‌های دولت "کویت" بی‌دلیل نیست و او قصد و نیتی از این کمک‌ها و حضور نماینده‌اش در "ایران" دارد، از طرفی چرا باید "خوزستان" با ثروت نفت و گاز نیاز به چنین کمک‌هایی داشته باشد؟! آیا "ایران" برای سیل زدگان کافی نیست؟! برخی از کاربران نیز عقیده دارند محتوی بسته‌های کمکی خالی شده است و محصولات داخلی را جایگزین کرده اند.

اما در مقابل این کاربران، بسیاری دیگر عقیده دارند علاوه بر اینکه خریداری مواد غذایی و تهیه بسته‌های غذایی در "ایران" ارزان‌تر از بازار "کویت" می‌باشد و مقدار کالای بیشتری تهیه می‌شود، به اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند و به دلیل اینکه از بازار داخلی تهیه شده است و مورد تایید وزارت بهداشت و درمان است نیاز به بازرسی و بررسی نداشته و سریعتر به دست آسیب دیدگان سیل زده می‌رسد، بنابراین باید از دولت "کویت"، نماینده و نیروهای مستقر او در "ایران" سپاس گذاری کرد، ضمن اینکه این کشور بیشترین کمک‌های انسان دوستانه به سیل زدگان را نسبت به سایر کشورها داشته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала