عروس به جای ازدواج، پول گرفت

© Fotolia / Alswartدلار بجای عروسی
دلار بجای عروسی - اسپوتنیک ایران
اشتراک
والدین داماد سعی کردند بهر ترتیب شده مانع از ادواج پسرشان بشوند.

به گزارش اسپوتنیک دختری از کوبا تعریف کرد که پول زیادی از والدین داماد گرفت تا با پسرشان عروسی نکند.این دختر در صفحه خود در «ردیت» نوشت که نامزد قبلی من از یک خانواده بسیار سنتی آسیایی است که بلافاصله پس از تولدش، همراه خانواده به خارج مهاجرت کرده اند.

پدر ومادر او کار خوبی داشتند و ثروتمند بودند. آنها دختر مورد علاقه پسرشان را قبول نکردند و سعی کردند با دادن پول به او، از شر عروس آینده خلاص شوند.

داماد سابق هنوز از معامله عروس و پدرومادرش بی خبر است. دختر کوبایی به خاطر تغییر رفتار نامزدش پس از مراسم نامزدی در فکر جداشدن از او بود. در این گیرودار، مادر داماد به او زنگ زد و درخواست کرد با هم ملاقات بکنند. در این دیدار والدین داماد 10 هزار دلار به او پیشنهاد کردند. دختر کوبایی پول را گرفت.

تعدادی از کاربران از این تصمیم دختر حمایت کردند و گفتند که این پول برای اینکه او بتواند سروسامانی به زندگی اش بدهد کافی خواهد بود. «خانواده داماد خیلی مسأله دارند، بهتر است خودشان با آن ها کنار بیایند».

اما کاربران دیگری از این برخورد عروس و والدین داماد و خود داماد انتقاد کردند و نوشتند: «کار نادرستی از طرف همه انجام شده است، ولی خوب پیداست همه با هم«سر وته یک کرباس» هستند».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала