کشف هویت دو تروریست عامل انفجارها در سریلانکا

© AFP 2023 / Lakruwan Wanniarachchiکشف هویت دو تروریست عامل انفجارها در سری لانکا
کشف هویت دو تروریست عامل انفجارها در سری لانکا - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دو برادر، مسئول انفجاری در هتلی در سریلانکا بودند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، انفجار در هتل های Shangri-La و Cinnamon Grand در شهر کلمبو توسط دو برادر انجام شده است. 
وقوع انفجار در سریلانکا - اسپوتنیک ایران
وقوع انفجار در سریلانکا
به گفته یکی از بازرسان این حادثه، این دو برادر بیش از 20 سال سن داشتند، آنها پسران مدیر یک شرکت تجاری ادویه بودند. 
علاوه بر این گزارش شده است که زمانی که پلیس به خانه این دو برادر مراجعه نمود، همسر یکی از برادران با بمب انفجاری، خود و دو فرزند و سه تن از افسران پلیس را به کام مرگ کشاند. 
از سوی دیگر به نقل از دیلی میل، در عکس منتشر شده توسط گروه تروریستی داعش (گروه ممنوعه در روسیه)، تصاویر بمب گذاران در سری لانکا منتشر شده است. هشت نفر در تصویر وجود دارد، تنها یکی از آنها چهره خود را پنهان نکرده است. این فرد امام زهران هاشم می باشد. 
گفتنی است، در تاریخ 21 آوریل، هشت انفجار در مراسم عید پاک در سه کلیسای کاتولیک و سه هتل در شهر کلمبو و انفجارهایی در برخی نقاط سریلانکا اتفاق افتاد. بر اساس آخرین اطلاعات، تعداد قربانیان تا کنون به 300 نفر رسیده است، بیش از 500 نفر نیز در این حوادث زخمی شدند. در بین کشته شدگان علاوه بر شهروندان سریلانکا تعدادی اتباع خارجی نیز وجود دارند. دولت سریلانکا هم اکنون، مقررات منع عبور و مرور در سراسر کشور را وضع نموده است. ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در پیامی به مایتریپالا سیریسنا رئیس جمهور سریلانکا، ابراز تسلیت و همدردی خود را بیان نمود. هنوز هیچ کس یا گروهی مسئولیت این انفجارها را بر عهده نگرفته است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала