دموکرات ها به فکر جایگزین ترامپ هستند

© AP Photo / Evan Vucciترامپ
ترامپ - اسپوتنیک ایران
اشتراک
روبرت مولر در حال جستجوی شخص شایسته ای است که بتواند با ترامپ رقابت کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه « The Hill»، روبرت مولر دادستان ویژه گزارشی را منتشر کرد که باعث شد نمایندگان حزب دموکرات آمریکا به جستجوی شخصی بپردازند که بتواند با ترامپ در انتخابات سال 2020 رقابت کند.

به نوشته نشریه نامبرده، آنها آماده اند از معرفی کاندیدهایی که مورد نظر آنهاست خودداری ورزند و به کاندیدی رأی بدهند که از لیاقت بیشتری برای انتخاب شدن برخوردار باشد.

به ارزیابی تحلیلگران، این یک گرایش جدید و بسیار مهمی است که اکثر کاندید ها را مجبور خواهد کرد توانایی خود را در رقابت با رئیس جمهور کنونی به نمایش بگذارند و به باتجربه ترین آنها شانس بهتری بدهد.

به عقیده کارشناسان، در وضعیت شگل گرفته کنونی، جوزف بایدن از شانس بیشتری برای رقابت با ترامپ برخوردار است. او قصد دارد در آینده نزدیک کارزار ماقبل انتخاباتی خود را آغاز کند. او معاون سابق رئیس جمهور آمریکا است.

دونالد ترامپ یکبار دیگر خطاب به دموکرات های آمریکا سخنان خشم آلودی ابراز کرد. او گفت:«تعدادی پس از انتشار گزارش مولر، (که توسط 18 دموکرات خشمگین علیه ترامپ نوشته شده است)، مرا به متهم به چیزهایی کرده اند که دروغ و بدور از واقعیت هستند. اتهامات آنها پوچ و واهی است».

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала