اسرائیل روش مقابله با اس 300 را پیدا کرد

اشتراک
اسرائیل موشک های مافوق صوت جدید هوا به زمین Rampage را ساخته که احتمالاً برای سامانه های موشکی روسی اس 300 غیر قابل دسترس هستند.
اسرائیل، قاتل اس-300 و اس-400 را معرفی کرد+ ویدیو - اسپوتنیک ایران
اسرائیل، قاتل اس-300 و اس-400 را معرفی کرد+ ویدیو
به گزارش اسپوتنیک، فلوران رتسر، تحلیلگر نشریه Telepolis ضمن بیان این مطلب می نویسد نظامیان اسرائیلی هفته گذشته هنگام حمله به استان حماه سوریه از این موشک های جدید استفاده کردند.
رتسر خاطرنشان می سازد این موشک ها در اسرائیل به عنوان وسیله مقابله با استقرار سامانه های روسی اس 300 در سوریه تلقی شده و گفته می شود گویا می توانند بر اس 300 غلبه کرده و آنرا "فریب" دهند.
مقاله نویس اضافه می کند موشک های Rampage که توسط شرکت های اسرائیلی IMS (Israel Military Industries) و IAI (Israel Aerospace Industries) ساخته شده اند، در ماه ژوئن سال گذشته عرضه گردیده اند. طول آنها 4.5 متر ، وزنشان 570 کیلوگرم و بردشان حدود 150 کیلومتر است.
خاطرنشان می شود که این موشک ها برای حمله به اهداف تحت حمایت پدافند هوایی و همچنین اصابت به پناهگاه های زیر زمینی ساخته شده اند. آنها دارای دو کلاهک هستند که بطور نوبتی منفجر می شوند.
ریتسر در پایان تاکید می کند که حالا روسیه باید عملکرد سامنه های جدیدتر اس 400 را نشان دهد که به گفته وی برای دفاع از پایگاه های روس ها در سوریه مستقر شده اند. 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала