بازداشت یک ایرانی در لبنان

© Sputnik / Ekaterina Chesnokovaبازداشت یک ایرانی در لبنان
بازداشت یک ایرانی در لبنان - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دادگاهی در لبنان یک ایرانی را پس از بازجویی در حضور نماینده قانونی و مترجم سفارت ایران، به اتهام قاچاق انسان و جعل اسناد سفر و کارت شناسایی آلمانی، بازداشت کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از العربیه، در ماه مارس گذشته، نیروهای امنیتی لبنان، صادق پزشکپور ایرانی الاصل را در یکی از هتل‌های بیروت بازداشت شد.
این شخص بازداشت شده در قاچاق شماری از افراد از لبنان به خارج و جعل مدارک، اسناد و کارت شناسایی برای سفر دست داشته است.
طی بازجویی مشخص شد که صادق پزشکپور یک کارت هویت جعلی آلمانی به نام محسن احمدی همراه خود داشته است پلیس لبنان همچنین تعدادی عکس از ده‌ها ویزا و گذرنامه‌های آلمان را روی تلفن همراه این متهم پیدا کرد.
به نوشته روزنامه شرق الاوسط «امنیت عمومی لبنان» روز 10 مارس 2019 صادق پزشکپور را در داخل هتلی در ناحیه الحمرا در بیروت بازداشت کرد. او هنگام بازداشت به همراه یک مرد ایرانی دیگر به نام امیر بود که او نیز دارای گذرنامه و کارت شناسایی هویت آلمانی جعلی بود.
مقامات امنیتی بیروت «امیر» که از ایران به لبنان آمده بود، را به کشورش بازگرداندند.
منبع قضایی افزود:«در تحقیق با صادق پزشکپورمشخص شد که او با نام جعلی محسن احمدی که هویت جعلی یک شخص ایرانی تبار در آلمان است، وارد لبنان شده است».
پزشکپور الکنون از سوی دادگاه به ارتکاب جرم «جعل اسناد و مدارک سفر و قاچاق انسان متهم شده است مجازات این اتهام در قانون قضایی لبنان حداقل 3 سال زندان خواهد بود اما قاضی هنوز حکم را صادر نکرده بلکه متهم را با دلایل و مستندات قانونی اتهام جهت محاکمه نهایی به دادگاه دیگری در بیروت فرستاده است.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала