بحرین: ۱۳۸ نفر به اتهام ارتباط با سپاه ایران، سلب تابعیت شدند

© Flickr / abcdz2000بحرین: ۱۳۸ نفر به اتهام ارتباط با سپاه ایران، سلب تابعیت شدند
بحرین: ۱۳۸ نفر به اتهام ارتباط با سپاه ایران، سلب تابعیت شدند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
دادگاهی در بحرین ۱۳۸ نفر را به اتهام تشکیل یک "گروه‌ تروریستی" مرتبط با سپاه ایران به صورت گروهی محاکمه و به زندان محکوم کرده است.

به گزارش اسپوتیک به نقل از گالف نیوز، دادگاهی در بحرین ۱۳۸ نفر را به اتهام تشکیل یک "گروه‌ تروریستی" مرتبط با سپاه ایران به صورت گروهی محاکمه و به زندان محکوم کرده است. 

تحریم سپاه و افزایش امکان جنگ - اسپوتنیک ایران
گزارش و تحلیل
تحریم سپاه و افزایش امکان جنگ

به گفته دادستانی بحرین، دادگاه از تمام این افراد سلب تابعیت کرده است. از سوی دیگر، حکم این دادگاه قابل فرجام‌خواهی است. احمد الحمادی، دادستان کل بحرین، گفت که متهمان به دلیل ارتباط با "حزب‌الله بحرین" به دوره‌های زندان بین سه سال تا حبس ابد محکوم شده‌اند. اعضای گروه بحرینی از حمایت فنی، مالی و تدارکاتی برخوردار بودند تا خود را به گروه حزب الله بحرین متصل شوند. این افراد در لبنان، ایران و عراق آموزش نظامی دیده بودند.حمله در خاک بحرین از جمله اهداف این افراد بوده است.

در این دادگاه، ۶۹ نفر به حبس ابد محکوم شدند. با توجه به اسناد منتشر شده، رهبران ایران به سپاه پاسداران ایران دستور دادند که با گروه های تروریستی و جنبش های بحرین متحد شوند، تا با برگزاری جلسات متعدد در ایران و هماهنگی با تروریست ها، در کشورهای دیگر فعالیت داشته باشند. هدف از متحد کردن این افراد این است که عناصر بیشتری را استخدام کنند تا در ایران، عراق و لبنان آموزش یابند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала