احتمال دارد کلیسای نوتردام به طور کامل در آتش بسوزد

© Sputnik / Dominique Boutin /  مراجعه به بانک تصاویر احتمال دارد کلیسای نوتردام به طور کامل در آتش بسوزد
احتمال دارد کلیسای نوتردام به طور کامل در آتش بسوزد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
سخنگوی سابق بخش آتش نشانی پاریس معتقد است که کل کلیسای نوتردام در آتش خواهد سوخت.

به گزارش اسپوتنیک، لورنت ویبر، سخنگوی سابق سرویس آتش نشانی پاریس در مصاحبه با شبکه بی اف ام گفت: کلیسای جامع نوتردام پاریس می تواند به طور کامل از بین برود، زیرا آتش سوزی به طور استثنایی پیچیده است.

وی گفت: "ما باید درک کنیم که امشب می توانیم کلیسای جامع را کاملا از دست بدهیم البته ما باید حداکثر تلاش خود را انجام دهیم اما این یک خطر است که باید در نظر گرفته شود.آنچه که من دیدم، برخورد با این آتش بسیار دشوار است. من خودم 25 سال به عنوان یک آتش نشان کار می کردم ما کلیسای جامع را می شناسیم، اما قدرت شعله های آتش و این واقعیت که آتش بر روی سقف است و این متفاوت است با زمانی که آتش را در پایین ساختمان خاموش کنیم."

سقف کلیسای نوتردام پاریس کاملاً تخریب شده است. احتمال می‌رود که این آتش‌سوزی در نتیجه کارهای بازسازی که در داخل کلیسا جریان داشت، رخ داده است.

در اطراف کلیسای نوتردام تعداد زیادی از مردم جمع شده اند و نیایش "درود بر مریم" را می‌خوانند. به گفته گروه نجات و آتش‌نشانان، احتمال می‌رود که این کلیسا نجات نیابد و تنها باید دعا برایش کرد. گفته می‌شود که این آتش‌سوزی هیچ تلفات جانی در پی نداشته است. کلیسای جامع نوتردام پاریس، کلیسای معروفی در شهر پاریس است. این کلیسا در جزیره سیته در میانه رود سن و در منطقه چهارم در مرکز پاریس واقع شده‌است. هر سال 13 میلیون نفر از آن بازدید می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала