سخنرانی دانی فور از اعماق آبها+عکس

CC0 / / سیشل
سیشل - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس جمهور سیشل در عمق 121 متری آبهای اقیانوس هند پیامی برای بشریت فرستاد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از «اسوشیتدپرس»، دانی فور، رئیس جمهور سیشل یک فروروی به اعماق آبهای اقیانوس هند انجام داد و در عمق 121 متری پیامی ویژه حفظ و نگهداری اقیانوس جهانی و جلوگیری از گرم شدن اقلیم خطاب به بشریت ایراد کرد.

نگرانی رئیس جمهور سیشل بجاست، زیرا گرم شدن اقلیم می تواند موجودیت جزایر سیشل را به خطر بیاندازد. افزایش سطح آبهای اقیانوس جهانی به میزان 16-8 متر تا سال 2300 مورد بحث قرار می گیرد.

آب اقیانوس ها به اعماق زمین هدایت می شوند - اسپوتنیک ایران
بلعیده شدن اقیانوس ها توسط زمین

رئیس جمهور سیشل گفت:«این مسأله مهمی است که نمی توان حل و فصل آن را به بعد موکول کرد. دیگر توجیهی برای عدم فعالیت در این زمینه باقی نمانده است. وقتی هم باقی نمانده است».

دانی فور رئیس جمهور سیشل در خصوص فروروی در آبهای اقیانوس، ان را بسیار جالب و شگفت آور توصیف کرد.

سیشل با نام رسمی جمهوری سیشل کشوری است جزیره‌ای در اقیانوس هند. پایتخت آن ویکتوریا است.

سیشل از مجمع‌الجزایری شامل 115 جزیره تشکیل شده‌است که در حدود 1500 کیلومتری خاور خاک اصلی قاره آفریقا واقع شده‌اند. این جزایر در شمال خاوری ماداگاسکار قرار گرفته‌اند. سیشل با 86525 نفر جمعیت یکی از کمترین جمعیت‌ها را در میان کشورهای آفریقا دارد. شاخص توسعه انسانی آن اما در میان بالاترین‌ها در آفریقا است.

​جزایر سیشل آب‌وهوای دریایی استوایی دلپذیری دارند و گردشگران زیادی از این جزایر دیدن می‌کنند. تنها یک‌سوم از جزایر سیشل مسکونی هستند و 90 درصد از جمعیت این کشور در جزیره اصلی یعنی جزیره «ماهه» نشیمن گزیده‌اند. این جزایر در میانه‌های سده هجدهم مستعمرهٔ فرانسه شد، در 1814 به بریتانیا واگذار گشت و در 1976 استقلال یافت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала