حسین فریدون: اگر کریمی قدوسی راست می گوید فایل را منتشر کند

© AFP 2023 / Atta Kenareحسین فریدون از کریمی قدوسی خواست، اگر راست می گوید فایل را منتشر کند
حسین فریدون از کریمی قدوسی خواست، اگر راست می گوید فایل را منتشر کند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس ایران مدعی شده حسین فریدون با تقلید صدای روحانی برخی درخواست ها را از مدیران دولتی می کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از برنا، کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ایران مدعی شده فایل صوتی در اختیار دارد که در آن حسین فریدون با تقلید صدای برادرش حسن روحانی، رییس جمهور ایران برخی درخواست ها را از مدیران دولتی می کند.

حسین فریدون در واکنش به این ادعا گفت: من از آقای کریمی قدوسی می خواهم اگر چنین فایل صوتی در اختیار دارد یکبار برای همیشه منتشر کنند.

وی با تکذیب ادعای تقلید صدای رییس جمهور گفت: این ادعای فردی است که به دروغگویی شهره شده و در چند سال گذشته تقریبا همه ادعاهای او تکذیب شده است، البته این فرد ظاهراً حصار آهنی دارد و شکایت از او هم به جایی نمی رسد به همین دلیل تنها راه اثبات دروغ هایش درخواست انتشار سند است تا مردم بدانند چقدر این فرد حرف های بی پایه و اساس می زند.

جواد کریمی‌قدوسی پیشتر نیز مدعی شده بود که حسن روحانی، رئیس‎جمهور ایران، از سرویس امنیتی و اطلاعاتی انگلستان دستور می‌گیرد! سخنگوی سپاه ادعای این نماینده مجلس مبنی بر اقدام سازمان اطلاعات سپاه در نشان‌دادن شنود تلفنی یکی از مقامات کشور با مأمور MI6 به وی را تکذیب کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала