واکنش کاربران به حرکت غیرقابل پیش بینی پاپ و بوسیدن پای سیاستمداران برای صلح +ویدئو

© AFP 2023 / Bartosz Siedlikواکنش کاربران به حرکت غیرقابل پیش بینی پاپ و بوسیدن پای سیاستمداران برای صلح +ویدئو
واکنش کاربران به حرکت غیرقابل پیش بینی پاپ و بوسیدن پای سیاستمداران برای صلح +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رهبر کاتولیک های جهان پس از اینکه رئیس جمهور و رهبران اپوزیسیون برای خاتمه جنگ و تشکیل دولت ائتلافی به توافق رسیدند‌ بر پای آنان برای وفادار ماندن به صلح بوسه زد.

به گزارش اسپوتنیک، "پاپ فرانسیس"، رهبر ۸۲ ساله کاتولیک های جهان در روز پنج شنبه ۱۳ آوریل ۲۰۱۹ حین دیدار و مذاکرات صلح با رئیس جمهور "سودان جنوبی" و رهبر مخالفان در این کشور در "واتیکان"، پای آنان را برای رسیدن به صلح و خاتمه خونریزی بوسید و از آنها خواست تا کشور را به سوی جنگ داخلی نبرند. او گفت: «از صمیم قلب از شما می خواهم که از صلح حمایت کنید، بگذارید در راه برقراری صلح موفق شویم صلح امکان پذیر است؛ به خلع سلاح احترام گذاشته شود، مردم از جنگ‌های گذشته به ستوه آمدند.»
ویدئویی پر بیننده در فضای مجازی از "پاپ فرانسیس" در حال بوسیدن پای سیاستمداران سودان که از جنگ دست بکشند و به صلح وفادار بمانند.

کاربران با انتشار این ویدئو در فضای مجازی عنوان می کنند جدایی از مذهب و مقام مذهبی این شخص، اقدام او یک کار انسانی بسیار ارزشمند است و عقیده دارند چنین سجده ای ترس ندارد و هر کسی توانایی انجام این کار را در این مقام ندارد.
این کاربران عنوان می کنند شخصی که برای متوقف ساختن جنگ قدمی بردارد یک انسان برتر است.
برخی از کاربران ایرانی نیز این سوال را مطرح می کنند که ما ایرانیان برای برقراری صلح حاضر به پرداخت چه قیمتی هستیم؟

همچنین تعدادی از کاربران این اقدام پاپ را یک نمایش می دانند و عقیده دارند اگر واقعا او قصد دارد جنگ متوقف شود باید جلوی ساخت سلاح های جنگی را بگیرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала