کنایه طنزپرداز معروف به رئیس جمهور ایران +ویدئو

اشتراک
کنایه طنزآمیز "رضا رفیع" به رئیس جمهور "ایران"!

به گزارش اسپوتنیک، "رضا رفیع" طنزپرداز معروفی که به سبب برنامه "قندپهلو" طرفداران بسیاری پیدا کرده است و مدتی نیز با نشریه طنز "گل آقا" همکاری می کرد، صحبت کنایه ای طنزگونه ای خطاب به "حسن روحانی" درباره علت وقوع سیل در "ایران" انجام داد.

این طنزپرداز پرمخاطب، با کنایه به صحبت "روحانی" که در "ایران" بعلت خشکی زمین و از بین رفتن جنگل ها باران نمی بارد و ابر به زمین نگاه می کند و چون میبیند در زمین کویر است از آن رد می شود و نمیبارد، علت سیل را نبود مسئولین و فرزندان آنان در زمان عید نوروز توجیه کرد.

به گفته این طنزپرداز، ابرها بر روی آسمان "ایران" آمدند و چون مسئولین و فرزندان آنان در سفر بودند با خود گفتند الان وقت باریدن است.

بسیاری از کاربران از این توجیه "رضا رفیع" خندیدند. عده ای دیگر از کاربران معتقدند که انتقاد به هر صورتی که باید انجام می شد، شده است و وقت آن است که رئیس جمهوری "ایران" فکری به حال مردم کند.
عده ای دیگر از کاربران معتقدند که این صحبت که سیل بعلت بعضی خرابی های بی رویه طبیعت به وقوع پیوسته است، بسیار صحیح است اما دولت باید فکر چاره ای برای آن هر چه سریعتر بکند تا شاهد خرابی های بیشتر نباشیم.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала