سخنان زنگنه درباره چاههای هورالعظیم+ ویدیو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سخنان زنگنه درباره چاههای هورالعظیم
سخنان زنگنه درباره چاههای هورالعظیم - اسپوتنیک ایران
اشتراک
وزیر نفت ایران به سوالاتی در مورد اینکه این وزرتخانه برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به تأسیسات نفتی عمداً مانع آبگیری هورالعظیم شده پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، بیژن زنگنه وزیر نفت ایران گفت: اینکه گفته می شود وزارت نفت برای جلوگیری از وارد شدن آسیب به تأسیسات نفتی عمداً مانع آبگیری هورالعظیم شده و آب را عملاً به مناطق مسکونی هدایت کرده، یک «دروغ بزرگ» و جنگ روانی علیه ملت ایران است.

وزیر نفت ایران ادامه داد: ‌این یک دروغ بزرگ و جنگ روانی علیه ملت ایران است و برخی مواقع این مباحث توسط خود دوستانمان نیز بازنشر می‌شود؛ هرگز نمی‌پذیریم که خسارتی به مردم به قیمت تولید چند هزار بشکه نفت بیشتر وارد شود و این موضوع با یک تحقیق قابل اثبات است.

وی گفت: اکنون همه چاه‌های نفت در منطقه غرب کارون در آب محاصره شده‌اند و به جز یک محدوده چند صد متری حفاظت شده اطراف چاه‌ها، در آب هستند. هرگز در مورد هدایت سیلاب دخالتی نداشتیم و نداریم و هر چه ستاد استان تصمیم بگیرد اجرا خواهد شد. وی با اشاره به اینکه همه امکانات نفتی در خدمت مناطق سیل‌گیر و مردمی که در سیل گرفتار شده‌اند بوده و خواهد بود،‌ گفت:‌ این مردم در خوشی در کنار ما بودند و اکنون وزارت نفت و دولت با تمام توانایی از مردم حمایت می‌کند و خسارات جبران شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала