مادورو: پیروان هیتلر در آمریکا حکومت می کنند

© Sputnik / Carlos Herrera /  مراجعه به بانک تصاویر مادورو: پیروان هیتلر در آمریکا حکومت می کنند
مادورو: پیروان هیتلر در آمریکا حکومت می کنند - اسپوتنیک ایران
اشتراک
نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا معتقد است پیروان آدولف هیتلر، پیشوای نازی ها در امریکا حکومت می کنند.

بررسی امکان توسل به زورعلیه ونزوئلا - اسپوتنیک ایران
بررسی امکان توسل به زورعلیه ونزوئلا
به گزارش اسپوتنیک، مادورو در سخنرانی خود از تلویزیون دولتی ونزوئلا خاطرنشان ساخت در ونزوئلا بر خلاف امریکا نه نژاد پرستان و فاشیست ها بلکه مردم حکومت می کنند.
رئیس جمهور ونزوئلا ضمن اشاره به سخنان مایک پنس، معاون ریاست جمهوری امریکا که مادورو را همطراز هیتلیر دانسته و به متحد شدن جهانیان برای مبارزه با وی فرا خوانده بود ، گفت:" من آدم ساده ای از بین مردم ، آدم کارگر، انسان دوست و مسیحی مومن هستم و هیچگاه در زندگی فرمان حمله به جایی را نداده ام".
مادورو گفت:"آقای پنس ما ملت دارای پایگاه های نظامی در سراسر جهان نیستیم. شما 800 پایگاه نظامی در دنیا دارید. شما طی دهها سال کشورهای جهان را اشغال و بمباران کرده، مورد حمله قرار داده و از کودتا ها حمایت کرده اید".
شایان ذکر است که اعتراضات گسترده علیه نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا در تاریخ 21 ژانویه آغاز شد و خوان گوایدا، رئیس پارلمان ونزوئلا در روز 23 ژانویه خود را رئیس جمهور موقت این کشور اعلام کرد. کشورهای روسیه، بولیوی، ایران، کوبا، نیکاراگوئه، السالوادور، ترکیه، بلاروس و چین ضمن حمایت از مادورو، از طرفین درگیر در خواستند از راه مسالمت آمیز به حل و فصل این بحران بپردازند و مخالفت خود با دخالت های خارجی در امور داخلی کشورها را اعلام کردند.
دبیر کل سازمان ملل نیز طرفین به گفتگوی مسالمت آمیز برای حل و فصل این بحران فراخواند. اما دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، خوان گوایدو را به عنوان رئیس‌جمهور موقت ونزوئلا به رسمیت شناخت و از مادورو خواست تا قدرت را به وی انتقال دهد.

 

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала