پرداخت خسارت سیل در ایران

© REUTERS / Tasnim News Agencyتامین اعتبار برای پرداخت خسارت سیل در ایران
تامین اعتبار برای پرداخت خسارت سیل در ایران - اسپوتنیک ایران
اشتراک
رئیس مجلس شورای اسلامی ایران گفت: به مردم اعلام می‌کنم در پرداخت خسارت سیل تردیدی نکرده و در روبه‌رو شدن با خطر سیل جان خود را الویت قرار دهند.
آخرین آمار تعداد مصدومان سیل اخیر در ایران - اسپوتنیک ایران
آخرین آمار تعداد مصدومان سیل اخیر در ایران

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تسنیم ، علی لاریجانی با اشاره به لزوم پرداخت خسارت به دامداران و روستاییان اظهار داشت: در سیل اخیر برخلاف دفعات قبل که آقایان خلف وعده کردند به سبب دستور رهبری نسبت به پرداخت به موقع خسارات آسیب‌هایی که به روستاییان وارد شده پرداخت می‌شود.
وی با بیان این که معلوم نیست بتوانیم ردیفی برای پرداخت خسارت سیل در بودجه 98 ایجاد کنیم افزود: در بودجه 98 متأسفانه ردیفی برای تأمین خسارت حوادثی مانند سیل دیده نشده و باید تصمیم دیگری برای تأمین پرداخت هزینه‌های خسارت سیل گرفته شود.
رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: عده‌ای از بابت خانه، مزرعه و دام‌های خود نگرانند و به وعده‌ها اطمینان نمی‌کنند.
لاریجانی تصریح کرد: به مردم اعلام می‌کنم در پرداخت خسارت سیل تردیدی نکرده و در روبه‌رو شدن با خطر سیل جان خود را الویت قرار دهند.

اخیراً  ایران با سیل های شدیدی مواجه شده است که بیش از یک سوم از استان های ایران را تحت تاثیر خود قرار داده است. بارندگی های شدید و طغیان رودخانه ها در برخی مناطق ایران، موجب قطع برق شده است. به گزارش مقامات ایرانی، تا کنون تعداد 70 نفر بر اثر سیل کشته شده اند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала