بودجه سیل را به مبارزه با بد حجابی اختصاص دهید +عکس،ویدئو

© REUTERS / Tasnim News Agencyبودجه سیل را به مبارزه با بد حجابی اختصاص دهید +عکس،ویدئو
بودجه سیل را به مبارزه با بد حجابی اختصاص دهید +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
بازنشر ویدئو صحبت ها و پیشنهاد تخصیص بودجه سیل به مبارزه با بد حجابی که رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس آن را مطرح کرده بود، با واکنش تند کاربران در شبکه های اجتماعی همراه شد.

به گزارش اسپوتنیک، سی یکم فرودین ماه ۱۳۹۵، "احمد سالک کاشانی" رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، با این نظر که اثر بی بند و باری از سیل و زلزله کمتر نیست، پیشنهاد اختصاص دادن بودجه سیل به کاهش بی بند و باری (مبارزه با حجاب) را مطرح کردند.

این پیشنهاد جهت استفاده از بودجه مقابله با بحران ها و حوادث برای مبارزه با بد حجابی مطرح شده بود. ویدئو این صحبت ها در صفحات مجازی بازنشر می شود و خشم کاربران را برانگیخته است.

کاربران در صفحات مختلف این ویدئو را منتشر می کنند و عنوان می کنند کسانی که اکنون به مدیریت بحران و عملکرد دولت در سیل اخیر خرده می گیرند و از آن به شدت انتقاد می کنند، پیش از این نظری متفاوت داشته اند.

تعداد زیادی از کاربران عنوان می کنند که از شنیدن این صحبت ها ناراحت و نگران هستند و چرا باید جان مردم بی ارزش شمرده شود. آنها عقیده دارند که مردم باید آگاهی خود را بالا ببرند تا در مقابل چنین رفتارهایی ایستادگی کنند.
غالب کاربران بر این نظرند که تا زمانی که سران مملکت چنین افکاری داشته باشند وضعیت کشور "ایران" نه تنها بهتر نمی شود بلکه روز به روز بدتر خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала