حضور پوتین در مراسم افتتاح کارخانه روسی مرسدس بنز

© REUTERS / Toru Hanai حضور پوتین در مراسم افتتاح کارخانه روسی مرسدس بنز
حضور پوتین در مراسم افتتاح کارخانه روسی مرسدس بنز - اسپوتنیک ایران
اشتراک
مراسم افتتاحیه کارخانه مرسدس بنز با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برگزار می گردد.

به گزارش اسپوتنیک، کارخانه روسی شرکت مرسدس بنز، واقع در پارک صنعتی مسکو "اسپیووو"، امروز، 3 آوریل 2019 افتتاح می شود. مراسم افتتاحیه این کارخانه با حضور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه برگزار می گردد. 
رونمایی از مرسدس بنز جواهر نشان در ایران + عکس - اسپوتنیک ایران
رونمایی از مرسدس بنز جواهر نشان در ایران + عکس
رئیس جمهور روسیه در خطوط تولید این کارخانه حضور خواهد یافت. این کارخانه از فناوری "اینداستری 4.0" استفاده می کند که امکان تولید همزمان چندین خودرو را داشته باشد. کارخانه روسی مرسدس بنز در روسیه، چهار مدل: E-Class، GLS، GLE و GLS تولید خواهد کرد. 
قرارداد سرمایه گذاری برای ساخت این شرکت توسط آندری وارابیووی، فرماندار منطقه مسکو در فوریه 2017 امضا شد. ساخت این کارخانه در ماه ژوئن 2017 آغاز شد. ظرفیت طراحی این کارخانه 25 هزار خودرو در سال است. شرکت خودروسازی المانی است، که در زمینه طراحی و ساخت انواع خودرو، کامیون، اتوبوس و موتورهای درون‌سوز، همچنین ارائه خدمات مالی لیزینگ و بیمه اتومبیل و نیز تعمیر خودرو فعالیت می‌نماید.
در اواخر دهه ۱۹۲۰ میلادی، مرسدس-بنز پس از تثبیت خود در بازار خودرو، به عرصه مسابقات اتوموبیلرانی وارد شد، همچنین در ساخت مدل‌های مخصوص و گران‌قیمت، نیز مشهور شده بود. یکی از نمونه‌های بسیار خوب این دهه مدل مرسدس-بنز اس‌ال‌کا است، که در سال ۱۹۹۹ یکی از ۲۶ نامزد برای عنوان اتومبیل قرن بود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала