کشف استعداد بازیگری در مسابقه استعداد یابی با حقه +ویدئو

© Facebook/America's Got Talentکشف استعداد بازیگری در مسابقه استعداد یابی با حقه +ویدئو
کشف استعداد بازیگری در مسابقه استعداد یابی با حقه +ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
شخصی که در مسابقه استعداد یابی ایرانی همه را به گریه انداخت!

به گزارش اسپوتنیک، در مسابقه جدید استعدادیابی که توسط "احسان علیخانی" به نام "عصر جدید" ساخته شده است، شخصی به نام "هادی مرتضی زاده" با گریه انداختن مردم توانست استعداد خود را ثابت کند.
اجرای بازیگر تئاتر و شرکت کننده چهارم این مسابقه در شب دهم فروردین ماه ۹۸ با حواشی زیادی همراه شد.
او در اجرای خود نمایشی را اجرا کرد که در این نمایش نقش فرد معلولی را بازی کرد که قدرت تکلم خوبی نداشته و بعد از مدتها از کما بیرون آمده است.

این شرکت کننده بقدری نقش فرد معلول را به خوبی بازی کرد که همه تماشاگران و حتی داوران را تحت تاثیر قرار داده و به گریه انداخت. 

او ابتدا با سناریویی نمایشی در نقش فردی معلول روی صحنه آمد و قصه‌ ای از شرط عجیب خواستگاریش گفت، اما پس از آن از قالب نمایشی بیرون آمد و به خود واقعیش تبدیل شد.

اما نقش حیرت انگیز و منحصر بفرد او توسط "رویا نونهالی" یکی از داوران این مسابقه با چراغ قرمز مواجه شده و رای منفی گرفت. چرا که این داور معتقد بود که بازیگر در عین اینکه همه می دانند او بازیگر است همه را تحت تاثیر نقش خود قرار می دهد اما او همه را فریب داد و این کار او که بازی با احساسات مردم است، خوب نیست.

گفته شده است که "مرتضی زاده" چند سالی است در عرصه بازیگری تئاتر فعالیت دارد.
کاربران بسیاری از این بازیگر تازه وارد استقبال کرده و اینکه این قدرت را داشت تا مردم را تحت تاثیر قرار دهد او را تحسین کردند. به گفته این دسته از کاربران اگر اجرای او عالی نبود، داوران رکب نمیخوردند. در مقابل عده ای دیگر از کاربران با "رویا نونهالی" هم نظر بوده و فریفتن مردم و بازی با احساسات آنها آن هم در نقش فرد معلول که ذاتا ترحم زا و متاثر کنندست را کاری نادرست خواندند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала