پلیس فرانسه خرگوش ها را به استخدام خود در می آورد

© Sputnik / Константин Чалабов /  مراجعه به بانک تصاویر پلیس فرانسه خرگوش ها را به استخدام خود در می آورد
پلیس فرانسه خرگوش ها را به استخدام خود در می آورد - اسپوتنیک ایران
اشتراک
پلیس فرانسه اعلام کرد که حس بویایی در جوندگان 30 برابر بیشتر از سگ می باشد و قرار است که از آنها در پیدا کردن مواد مخدر استفاده کند.

به گزارش اسپوتنیک، پلیس فرانسه تصمیم گرفت که در روز دروغ اول آوریل شرکت کند و به این دلیل از استخدام خرگوش ها در نیروی پلیس خبر داد واعلام کرد که حس بویایی در جوندگان 30 برابر بیشتر از سگ می باشد و قرار است که از آنها در پیدا کردن مواد مخدر استفاده کند و در اینباره ویدیویی در یوتیوب به اشتراک گذاشت.

یکی از افسران پلیس در این رابطه گفت: درست است که در اداره پلیس ما از سگ ها برای انجام ماموریت استفاده می کنیم ولی امروز می خواهیم خرگوش هایی را معرفی کنیم که قرار است در خدمت پلیس باشند. این خرگوش اسمش مارینت است و یک خرگوش استثنایی است. مارینت حس بوبایی خیلی قوی دارد و علاوه بر آن خیلی هم زیبا است. او به نیروی پلیس کمک خواهد کرد تا مواد مخدر را پیدا کند.

روز دروغ آوریل در بسیاری از کشورها به عنوان یک روز ویژه با گفتن دروغ‌هایی به شوخی در 1 آوریل گرامی داشته می‌شود. در برخی از کشورها (از جمله بریتانیا، اتریش، نیوزیلند و زیمبابوه) دروغ‌گویی در این روز از صبح تا شب ادامه پیدا می‌کند و شخصی که قبل از شب، حقیقت را فاش کند یا شخصی که این دروغ را باور کند احمق آوریل (April Fool) لقب می‌گیرد. اما در مناطق دیگر تا پایان ظهر ادامه دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала