مسدود شدن غیر منتظره حساب ناجی کرمانشاه +عکس،ویدئو

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر مسدود شدن غیر منتظره حساب ناجی کرمانشاه +عکس،ویدئو
مسدود شدن غیر منتظره حساب ناجی کرمانشاه +عکس،ویدئو - اسپوتنیک ایران
اشتراک
حساب “نرگس کلباسی” نیکوکار ایرانی به دلایل نامشخصی مسدود شد.

به گزارش اسپوتنیک، "نرگس کلباسی" شخصی که او را به فرشته نجات "کرمانشاه" تشبیه می کنند در صفحه اینستاگرام خود خبر از مسدودی حسابش داد. این خبر با واکنش کاربران در شبکه های اجتماعی همراه شد.
او طی این خبر توضیح داد با توجه به اینکه این حساب یک سال و نیم پیش برای سامان دادن به امور زلزله زدگان "کرمانشاه" باز شده بود و مرتبا عملکرد مالی و نحوه هزینه را به مقامات قضایی و مسئول در منطقه گزارش می دادم مسدود کردن این حساب برایم تعجب برانگیز است.

این در حالی است که پیش از این معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور و همچنین مسئولان پلیس فتای کشور نسبت به برخورد با افرادی که برای جمع آوری کمک شماره حساب اعلام کرده خبر داده بودند.

جواد جاویدنیا" معاون امور فضای مجازی دادستان "ایران" اعلام کرده است که طی رصد‌های انجام شده و گزارش‌های مردمی در حدود ۲۰۰ حساب به دادستانی کل کشور اعلام شده که این حساب‌های بانکی در دست بررسی است و تاکنون ۱۰۰ حساب بانکی مسدود شده است. بنابراین نهاد‌ها و موسساتی که قصد جمع آوری کمک‌های مردمی را دارند می‌توانند از طریق هلال احمر مجوز دریافت کنند و فعالیت‌های این موسسات بلامانع است. وی مسدود شدن حساب "نرگس کلباسی" را نیز در همین راستا دانسته و گفته است خانم کلباسی نیز می‌تواند با دریافت مجوز به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

عده ای از کاربران او را با "مرجان شیخ الاسلامی آل آقا" مقایسه کردند و عنوان می کنند این اتفاق برای حساب امثال "مرجان شیخ الاسلامی" نمی افتد و هرگز حساب چنین افرادی مسدود نمی شود.

علاوه بر کاربران، بسیاری از هنرمندان نیز به اتفاق واکنش نشان دادند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала